Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
HR Officer - Warehouse (zona Rudeni)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Sameday Courier active.Vezi toate job-urile HR Officer - Warehouse (zona Rudeni) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Sameday Courier |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.05.2022 |
Remote work: | On-site |
We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.
Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.
Studii superioare;
Atestat inspector resurse umane - constituie un avantaj;
Cunostinte dе legislatia muncii constituie un avantaj;
Experienta in gestionarea angajatilor blue collar – reprezinta un avantaj
Cunostinte dе operare PC (Excel, Word nivel intermediar);
Atentie sporita la detalii, bune abilitati dе organizare a activitatii si dе prioritizare; Excelente abilitati dе comunicare si relationare;
Flexibilitate, empatie si mobilitate in teren;
Atitudine pozitiva, orientare spre oameni;
Carnet de conducere – cat B.
Inregistreazi si actualizezi informatiile cu privire la angajati in baza de date;
Te asiguri de intocmirea corecta si la timp a pontajelor lunare;
Gestioneazi relatia cu furnizorii de servicii: medicina muncii, servicii SSM si SU tichete de masa;
Esti la curent mereu cu noutatile legislative si participa activ la implementarea lor;
Emiti adrese catre autoritati - ITM, ANOFM;
Elibereazi, la cerere, documente solicitate de catre angajati;
Acorzi suport angajatilor in probleme legate de relatiile de munca;
Gestionezi procesul de angajare si induction.
Un pachet salarial motivant;
Traininguri de specialitate;
Abonament pentru servicii medicale;
Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
Mediu de lucru placut intr-o companie in continua expansiune;
Program luni - vineri 10:00 - 19:00;
Locatie: DNCB Chitila, Rudeni (Ilfov)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Admin & Payroll Officer BUCURESTI, | |
Accounting Officer Hybrid | |
Incident Management Officer with Finnish Remote | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la