Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Inspector Resurse Umane
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Sabroso active.Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Angajator: | Sabroso |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.06.2022 |
Remote work: | On-site |
Cu o experienta pe piata de peste 15 ani, Sabroso detine in prezent 3 restaurante si 1 punct de livrare la domiciliu;
Brandul Sabroso este unul din cele mai cunoscute branduri de pe piața locală în domeniul Horeca. Restaurantele au o capacitate totală de peste 1400 de locuri, iar pentru livrarile la domiciliu detinem o flota auto de 20 de masini;
Suntem o echipa dinamica, cu dorința de dezvoltare continuă. Oferim un mediu organizațional care încurajează dezvoltarea profesională, inițiativa și care apreciază implicarea, colaborarea și proactivitatea
- Experienta: minim 1 an intr-o pozitie similara;
- Studii in domeniul resurse umane;
- Studii de SSM-SU prezinta un avantaj;
- Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate;
- Abilitati de comunicare, planificare, organizare;
- Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor;
- Bune cunostinte de lucru in Word si Excel;
- Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari.
- Respectarea politicilor societatii si realizarea raportarilor catre management;
- Elaborarea, implementarea si actualizarea strategiilor si politicilor de resurse umane in conformitate cu politicile si strategia generala ale firmei;
- Dezvoltarea, revizuirea, implementearea si actualizarea procedurilor interne ale firmei;
- Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca;
- Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor;
Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
- Efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate statului;
- Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului;
- Eliberare de adeverinte solicitate de angajati conform legislatiei in vigoare;
- Mentine relatia cu furnizorul de servicii medicale pentru controlul medical obligatoriu de angajare si periodic anual – raspunde ca toti angajatii sa respecte aceasta cerinta;
- Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Protectia si Siguranta in Munca, se asigura ca fiecare angajat are o fisa de risc cu care sa se prezinte la controlul de medicina muncii si ca se efectueaza instruirile periodice;
- Intocmirea convocarilor la cercetari disciplinare si participarea la acestea, atunci cand este cazul;
- Intocmirea dosarelor de pensionare.
Beneficii:
- tichete de masa;
- contract de munca pe perioadă nedeterminata;
- oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale (Top 3 judetean - restaurante);
- posibilitatea de crestere profesionala in cadrul companiei si ocuparea unui post de conducere;
- o echipa de profesioniști care te va ajuta sa inveti și sa te integrezi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Recruiter - Constanta Aplica fara CV | |
Junior Recruiter - Constanta Aplica fara CV | |
Consultant Turism Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la