Inspector Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sabroso active.


Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Sabroso
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 04.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cu o experienta pe piata de peste 15 ani, Sabroso detine in prezent 3 restaurante si 1 punct de livrare la domiciliu;
       
    Brandul Sabroso este unul din cele mai cunoscute branduri de pe piața locală în domeniul Horeca. Restaurantele au o  capacitate totală de peste 1400 de locuri, iar pentru livrarile la domiciliu detinem o flota auto de 20 de masini;

    Suntem o echipa dinamica, cu dorința de dezvoltare continuă. Oferim un mediu organizațional care încurajează dezvoltarea profesională, inițiativa și care apreciază implicarea, colaborarea și proactivitatea

    Cerinte

    - Experienta: minim 1 an intr-o pozitie similara;
    - Studii in domeniul resurse umane;
    - Studii de SSM-SU prezinta un avantaj;
    - Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate;
    - Abilitati de comunicare, planificare, organizare;
    - Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor;
    - Bune cunostinte de lucru in Word si Excel;
    - Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari.

    Responsabilitati

    - Respectarea politicilor societatii si realizarea raportarilor catre management;
    - Elaborarea, implementarea si actualizarea strategiilor si politicilor de resurse umane in conformitate cu politicile si strategia generala ale firmei;
    - Dezvoltarea, revizuirea, implementearea si actualizarea procedurilor interne ale firmei;
    - Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca;
    - Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor;
    Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
    - Efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate statului;
    - Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului;
    - Eliberare de adeverinte solicitate de angajati conform legislatiei in vigoare;
    - Mentine relatia cu furnizorul de servicii medicale pentru controlul medical obligatoriu de angajare si periodic anual – raspunde ca toti angajatii sa respecte aceasta cerinta;
    - Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Protectia si Siguranta in Munca, se asigura ca fiecare angajat are o fisa de risc cu care sa se prezinte la controlul de medicina muncii si ca se efectueaza instruirile periodice;
    - Intocmirea convocarilor la cercetari disciplinare si participarea la acestea, atunci cand este cazul;
    - Intocmirea dosarelor de pensionare.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - tichete de masa;
    - contract de munca pe perioadă nedeterminata;
    - oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale (Top 3 judetean - restaurante);
    - posibilitatea de crestere profesionala in cadrul companiei si ocuparea unui post de conducere;
    - o echipa de profesioniști care te va ajuta sa inveti și sa te integrezi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Constanta,

    Aplica fara CV
    Constanta,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta, Craiova, Job national

    Vezi job-uri similare (5)