Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Esti persoana de care avem nevoie daca:
    - Esti pozitiv/a, mereu cu energie buna la purtator;
    - Esti foarte organizat/a, structurat/a si punctual/a;
    - Iti place sa te implici in diverse activitati, proiecte;
    - Ajuti colegii si faci asta cu placere;
    - Comunici foarte bine si usor, mereu gasesti solutii de a trece peste anumite bariere puse de oamenii din jur;
    - Ai experienta anterioara de minim 1 an in activitati similare: secretariat, receptie, asistent manager, office manager/coordinator, asistent administrativ si iti doresti sa continui pe aceasta cale;
    - Iti doresti sa evoluezi, sa inveti mereu si sa te dezvolti profesional;
    - Cunosti limba engleza cel putin la nivel mediu, iar legat de romana esti un "grammar nazi".

    Responsabilitati

    Fiind un rol de front office, aceste implica:
    - Gestionarea relatiei cu furnizorii;
    - Suport pentru colegi;
    - Asigurarea biroului cu toate cele necesare, de la papetarie, apa, cafea, pana la diverse tooluri si instrumente de lucru;
    - Contabilitate primara;
    - Organizarea diverselor evenimente interne;
    - Elaborare de rapoarte si prezentari;
    - Diverse alte responsabilitati, provenite din relatia atat cu colegii din intern, cat si cu cei din grup.

    Alte informatii

    Suntem in top 3 companii de recrutare la nivel global, avem o cultura organizationala bazata pe cresterea colegilor si dezvoltarea lor, suntem flexibili si foarte deschisi.
    Mediul de lucru este atuul nostru :)
    Rolul de Office Assistant este un rol de pe care poti face foarte usor trecerea spre unul dintre departamantele companiei, in functie de preferintele tale (HR, marketing, contabilitate).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (95)