Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Agent Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Agent Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.05.2022 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Candidatul Ideal
Suntem in cautarea unei persoane care sa ocupe rolul de Agent Servicii Clienti, pentru unul dintre clientii nostri, o companie multinationala specializata in servicii bancare.
Cerinte:
- Absolvent liceu / student/ absolvent studii superioare;
- Abilitati de lucru cu calculatorul; Buna cunoastere a normelor si a legislatiei specifice domeniului financiar-bancar;
- Cunostinte privind produsele si serviciile bancare si fluxurile operationale aferente acestora;
- Cunostinte privind procesul de efectuare a tranzactiilor;
- Abilitati in obtinerea de informatii, documentare, procesare si sinteza a informatiilor;
- Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor.
- Limba engleza – nivel mediu (minimum);
- Rigurozitate;
- Atentie la detalii.
Atributii:
- Preia solicitarile adresate de catre clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti prin telefon, e-mail, online (website-ul bancii),
- Face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile catre solicitanti;
- Se informeaza activ despre caracteristicile produselor si serviciilor de retail, in conformitate cu normele Bancii si instructiunile de lucru in vigoare;
- Deruleaza activitati specifice de administrare a accesului utilizatorilor la serviciile electronice, in conformitate cu normele si instructiunile de lucru in vigoare;
- Poate participa la campanii de telemarketing (inbound si outbound) pentru promovarea produselor si serviciilor de retail ale Bancii;
- Prezinta clientului oferta bancii prin e-mail sau telefon;
- Efectueaza interviuri telefonice cu clientii (sondaje de satisfactie a clientilor, obtinerea de feedback din partea clientilor);
Beneficii:
- Lucru hibrid;
- Training asigurat;
- Salariu 2000 Ron NET
- Tichete de masa 20lei / zi;
- 6 luni contract asigurat.
Program:
- L-V, in ture: 08:30 - 17:30; 09:00 - 18:00; 10:00 - 19:00;
- Sambata tura de 6h: 09:00 - 16:00.
Locul de desfasurare a activitatii :
- West Gate Park, H2 Office Building 197, Iuliu Maniu Blvd, Sector 6.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Call Center Officer - Divizia Operatiuni BUCURESTI, | |
Agent Telemarketing BUCURESTI, | |
Sef Agentie Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (42) |
Raporteaza eroarea la