Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Admin Officer & Receptionist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.Vezi toate job-urile Admin Officer & Receptionist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Provident Financial Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.07.2022 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.
Cerinte
Suntem de părere că orice se poate învăța, însă ne-ar plăcea să ai/ști:
• Studii superioare absolvite sau în desfășurare (reprezintă un avantaj studiile de licență în Psihologie, Educație, Limbi Străine, Comunicare)
• Minim 2 ani experienta intr-un rol asemanator
• Limba engleză nivel avansat
• Atenție la detalii și spirit de observație.
• Abilități de organizare și prioritizare tasks.
• Pasiune pentru customer service de calitate.
• Plăcerea de a colabora și de a-i ajuta pe ceilalți.
• Disciplina de a respecta termene limită.
• Deschidere de a învăța și de a experimenta lucruri noi.
Daca iti doresti rolul, atunci noi vrem sa te cunoastem! Mai mult, vrem sa te alaturi echipei noastre!
Cum poate arăta o zi de muncă?
• Gestionezi corespondenţa şi ţii evidenţa documentelor care intră şi ies din companie.
• Administrezi eficient facturile sosite in receptie, sa le transmiti persoanelor vizate si sa le arhivezi in siguranta
• Administrezi stocurile de materiale si produse necesare activitatii biroului central, să transmită către furnizori comenzi de bunuri şi servicii, cum ar fi consumabile pentru bai si bucatarie, papetarie, etc.
• Faci receptia bunurilor si serviciilor comandate de către Receptie sau Departamentul Facilities.
• Asiguri suport pentru activitatea de administrarea a flotei auto: actualizarea limitelor agentilor, informarea userilor despre expirarea ITP,transmiterea asigurarilor noi catre useri, transmiterea cardurilor noi catre useri, intocmirea documentelor pentru retinerile salariale, raportarea accidentelor catre H&S.
• Intâmpini vizitatorii societății şi anunţi persoanele cu care aceştia urmează să se întâlnească.
• Să solicite identificarea şi să efectueze înregistrarea vizitatorilor neanunţaţi şi să anunţe persoanele responsabile din departamentul de relaţii cu clienţii sau, după caz, alte persoane în măsură să poarte respectiva discuţie.
• Preiei apelurile telefonice şi, după caz, să le transferi corespunzător (informaţii privind numele persoanei care sună, instituţia pe care o reprezintă, motivul pentru care sună) către persoanele vizate.
• Te asiguri că furnizarea bunurilor este realizată în mod prompt şi efficient
• Te asiguri ca aparatele de apă, cafea si mâncare funcționează in paramentrii optimi.
• Să te asiguri la începutul fiecărei zile că în toate sălile de sedință sunt respectate standardele de amenajare și curățenie.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Admin & Payroll Officer BUCURESTI, | |
Admin and Support Officer with English or French Aplica fara CV | |
Junior Customer Friendship Officer Hybrid | |
Vezi job-uri similare (128) |
Raporteaza eroarea la