Operator introducere, validare si prelucrare date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Operator introducere, validare si prelucrare date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.07.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Candidatul Ideal:
    - Aspira catre mediul financiar/bancar
    - Meticulos, spirit de echipa
    - Cunostinte operare pachet MS Office, Excel, Outlook de nivel mediu
    - Dorinta de a activa intr-un mediu competitiv, cu multe posibilitati de avans profesional.

    Responsabilitati

    - Verificarea documentelor justificative ale tranzactiilor efectuate cu unitatile de fond ale portofoliilor administrate de societate
    - Mentinerea legaturii cu agentiile in vederea rezolvarii problemelor aparute in procesul de verificare al documentelor
    - Trimitere e-mailuri catre client cu confirmarile operatiunilor cu unitati de fond
    - Realizeaza rapoarte la cerere.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    3500 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (176)