Accounts Receivable Clerk - Accounting Department
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Accounts Receivable Clerk - Accounting Department active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.06.2022 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Absolvent de studii superioare;
Cunostinte in domeniul financiar-contabil;
Minimum 1 an experienta in domeniul financiar – contabil (AP, AR);
Foarte bune cunostinte de MS Excel;
Limba Engleza la un nivel mediu/avansat;
Foarte bune abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, meticulozitate, capacitate de a lucra în ritm sustinut, si de finalizare in termen a tuturor sarcinilor;
Capacitatea de a invata rapid si de a fi eficient;
Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune;
Integritate, profesionalism si responsabilitate.
Operarea contractelor de inchiriere si a actelor aditionale in sistem;
Intocmirea lunara a facturilor proforme/fiscale pentru chiriasi avand in vedere chiria, utilitatile, impozite, taxe, refacturarea costurilor directe, marketing, depasirea cifrei de afaceri;
Emiterea anexelor si documentelor suport pentru facturile emise;
Operarea in contabilitate a facturilor emise inregistrandu-le pe tipurile de venituri corespunzatoare si TVA (daca se fac manual);
Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare pentru partea de incasari;
Calcularea si emiterea facturilor de penalitati pentru chiriasii care nu si-au achitat facturile;
Inregistrarea chiriilor in avans pe venituri in avans (ct.472);
Verificarea corectitudinii soldurilor pentru toti clientii si efectuarea de punctaje pe fisa acolo unde sunt neconcordante;
Colectarea cifrelor de afaceri ale chiriasilor;
Mentinerea evidentei si urmarirea situatiei CEC-urilor, BO, scrisorilor de garantie si notificarea chiriasilor pentru reinnoire daca au fost executate sau urmeaza sa expire;
Intocmirea documentatiei pentru executarea scrisorii de garantie, daca este cazul;
Intocmirea situatiei saptamanale cu incasarile si optimizarea incasarilor;
Notificarea chiriasilor in ceea ce priverste intarzierea la plata a facturilor restante;
Arhivarea documentelor primare si centralizatoarele;
Participarea la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli al Centrului Comercial.
Grila salariala stabilita in functie de experienta dobandita;
Asigurare medicala (inclusiv pentru copii);
Bonus pe baza performantei;
Formare si dezvoltare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Accounts Payable Expert with German Aplica fara CV | |
Accounts Receivable Clerk BUCURESTI, | |
Senior Analyst Accounts Receivable BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (202) |
Raporteaza eroarea la