Economist - Perioada determinata 2 ani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Economist - Perioada determinata 2 ani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2022

    La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.

    Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat și inspirat pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.

    În prezent, căutăm o persoană analitică cu experiență de lucru în SAP, pentru a se alătura departamentului de CONTABILITATE, în calitate de ECONOMIST pentru o perioadă determinată de 2 ani.

    Dacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei asigura derularea procesului de evidență a operațiunilor efectuate prin intermediul băncilor;
    • Vei asigura activitatea de prelucrare zilnică a extraselor bancare (ron, valută), de înregistrare a operațiunilor care derivă din prelucrarea acestora, precum și de înregistrare a operațiunilor cu instrumente derivate;
    • Vei asigura monitorizarea soldurilor zilnice și lunare ale disponibilului bancar;
    • Vei asigura evidența depozitelor bancare și a împrumuturilor;
    • Vei urmări derularea contractelor de cash-pooling;
    • Vei asigura derularea procesului de introducere a facturilor de materiale, servicii, lucrări de investiții, utilități și taxe;
    • Vei gestiona evidența și reconcilierea soldurilor de furnizori;
    • Vei asigura evidența sintetică și analitică a furnizorilor (furnizori de materiale, servicii, obiecte de inventar, mijloace fixe, lucrări de investiții, utilități și taxe);
    • Vei verifica ciclul de achiziție în baza căruia se înregistrează facturile furnizorilor;
    • Vei înregista în sistemul informatic facturile primite și vei informa colegii pentru a efectua plățile;
    • Vei realiza, la solicitarea managementului, rapoarte privind evidența furnizorilor, componentele de sold ale acestora;
    • Vei asigura derularea procesului de evidență a mijloacelor fixe și a imobilizarilor în curs de execuție;
    • Vei asigura realizarea activității de înregistrare, evidență și analiză capitalizari, casări, vânzări mijloace fixe;
    • Vei asigura calcularea amortizării lunare pe diverse arii de imobilizări;
    • Vei întreține corect modulul SAP FI-AA privind imobilizările corporale și necorporale;
    • Vei participa la inventarierea patrimoniului companiei în baza deciziilor primite;
    • Vei gestiona evidența investițiilor pe lucrări (cont 231);
    • Vei înregistra intrările de mijloace fixe;
    • Vei verifica, înregista și urmări contractele de leasing;
    • Vei verifica derularea contractelor de cofinanțare în cazul CNG (clienți non-gaz);
    • Vei întocmi facturile conform condițiilor contractelor de cofinanțare încheiate în cazul CNG, urmărește încasările și întocmește somațiile de plată;
    • Vei urmări și întreține bazele de date mijloace fixe din punct de vedere al încadrării acestora în clasele aferente, conform reglementărilor: Fiscale, RAS, IFRS;
    • Vei furniza rapoarte financiare solicitate de către alte departamente/entități (analize sau detaliere costuri);
    • Vei asigura procesul de arhivare a documentelor din cadrul departamentului.

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii superioare economice finalizate cu diplomă de licență;
    • Minimum 2 ani experiență în domeniul financiar-contabil;
    • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office – Excel nivel mediu;
    • Cunoștințe avansate de operare și raportare SAP (inclusiv realizarea rapoartelor specifice);
    • Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar – contabil;
    • Capacitate de analiză și sinteză;
    • Capacitate de planificare și organizare;
    • Atenție la detalii;
    • Atitudine proactivă în soluționarea problemelor și realizarea obiectivelor;
    • Abilități de comunicare verbală și scrisă;
    • Capacitatea de a respecta termenele limită.
    Beneficii
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
    Numai candidații selectați vor fi invitați la interviu.
    În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.

    Despre ENGIE
    Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, energie electrică şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de energie electrică, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de energie electricp. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 4.000 de angajaţi.