Sales Internship @ GoTech World

Angajator: Universum Events
Domeniu:
  • Internship
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: project-based
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 03.10.2022


    Cine se află în culisele proiectelor noastre? ⤵️
    Facem parte din echipa Concept Tech Events, una dintre diviziile UNIVERSUM Expo, care organizează cele mai ample evenimente de business din Europa Centrală și de Est:

    • Bucharest Tech Week » evenimentul care plasează Bucureștiul pe harta tehnologiei internaționale, reunește anual mai bine de 25.000 de pasionați de tehnologie.
    • GoTech World » este cea mai amplă expo-conferință B2B din Europa Centrală și Est și anual, timp de două zile, devine cel mai important HUB tehnologic din regiune.
    • Virtualized » este primul concept de expo-conferințe online din România care, de două ori pe an, devine portalul digital de învățare al vizitatorilor & companiilor.
    Ce așteptări avem de la viitorul coleg? ⤵️
    La baza oricărui eveniment pe care îl organizăm, vei regăsi dedicarea, energia și deschiderea către inovație.
    De aceea, ne dorim să colaborăm cu o persoană open-minded, cu multă energie, curioasă, organizată & dornică să se dezvolte și să interacționeze cu oamenii.

    Așteptăm să te cunoaștem, dacă te regăsești în majoritatea cerințelor de mai jos:
    • Ești student/ă și cauți un job flexibil, într-o industrie dinamică;
    • Ești în căutarea unei echipe tinere, lângă care îți dorești să crești;
    • Ești proactiv și auto-motivat, iar munca sub presiune nu te sperie;
    • Domeniul vânzărilor ți se pare provocator și interesant;
    • Ai înclinație naturală spre negociere;
    • Ai o atitudine proactivă de găsire a soluțiilor în situații diverse;
    • Relaționezi foarte bine cu cei din jur - pentru că ești un bun comunicator;
    • Ești foarte organizat și atent la detalii;
    • Ai un apetit crescut pentru învățarea și dezvoltarea continuă.

    Ce vei face ca Event Ambassador? ⤵️
    • Vei contacta telefonic, pe email și LinkedIn potențialii clienți;
    • Discutând cu clienții, vei identifica nevoile lor și le vei oferi soluțiile potrivite ariei lor de interes;
    • Vei interacționa cu diverse departamente: HR, Marketing, Sales, IT etc.;
    • Le vei oferi informații și suport clienților într-un mod corect și profesionist;
    • Vei lucra în Outlook, Microsoft Teams, Google Drive, CRM & în Microsoft Office;
    • Alături de echipă, vei fi implicat activ în rezolvarea task-urilor specifice organizării unui eveniment.

    Alte informații: 🗒
    • Programul este full time, angajat fie pe o perioadă nedeterminată, fie sub formă de colaborare project based.
    • Vom colabora în sistem hibrid: 3 zile lucrăm de la birou, iar restul de 2, de acasă.

    Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, abia așteptăm să te cunoaștem și să crești împreună cu noi!