Manager Adjunct Market Timișoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carrefour România active.


Vezi toate job-urile Manager Adjunct Market Timișoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    - Experiență de minim 3 ani în comerț
    - Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)
    - Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase

    Daca profilul tau se potriveste rolurilor disponibile din lumea carrefour vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selectie

    Responsabilitati

    - Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;
    - Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare;
    - Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;
    - Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.

    Alte informatii

    Ceea ce oferim:
    - Tichete de masă
    - Primă de vacanță si de fidelitate;
    - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    - Asigurare privată de sănătate
    - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)
    - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
    - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.

    La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.

    Și tu poți face parte din echipa noastră!
    Aplică și vino în echipa Carrefour!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad, Timisoara, Titu,

    Timisoara,

    Timisoara, Lugoj,

    Vezi job-uri similare (38)