Responsabil Administrativ Market Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carrefour România active.


Vezi toate job-urile Responsabil Administrativ Market Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    - Cunoștințe temeinice Meti și de gestiune
    - Cunoștințe de operare MS Office (Excel) - nivel mediu
    - Bune capacități de analiză și sinteză
    - Studii de specialitate medii/superioare Financiar Contabilitate

    Daca profilul tau se potriveste rolurilor disponibile din lumea carrefour vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selectie.

    Responsabilitati

    - Elaborarea și participarea la proiecte de contabilitate, logistică și gestiune cu impact direct asupra rezultatelor BU și urmărirea implementării și rezultatele acestora;
    - Monitorizarea activității de gestiune, logistică, stocuri, facturi, din magazine și oferirea de suport managerilor de magazin;
    - Menținerea unei legături permanente cu departamentul financiar-contabil, logistică și gestiune pentru implementarea, verificarea și rezolvarea tuturor litigiilor de marfă;
    - Colaborarea cu toți managerii de magazin din zonă pentru a garanta marje comerciale corecte, stocuri corecte și realizarea corectă a tuturor inventarelor organizate în BU.

    Alte informatii

    Ceea ce oferim:
    - Tichete de masă
    - Primă de vacanță si de fidelitate;
    - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    - Asigurare privată de sănătate
    - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)
    - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
    - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.

    La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.

    Și tu poți face parte din echipa noastră!
    Aplică și vino în echipa Carrefour!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (25)