Junior Specialist Administrare Relatia cu Medicii Colaboratori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Junior Specialist Administrare Relatia cu Medicii Colaboratori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 02.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    De ce REGINA MARIA?
    Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin crearea contextului optim pentru dezvoltare si atingerea succesului profesional. Suntem o echipa dinamica, ce se mareste odata cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru a-ti pune in valoare competentele si experienta.

    Noi apreciem oamenii care:


    Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive clientilor;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.


    Te potrivesti cu noi daca:


    Esti absolvent de studii superioare
    Stapanesti pachetul MS Office, in special Excel
    Ai o atitudine orientata spre gasirea de solutii, cu o capacitate ridicata de organizare si atentie la detalii
    Esti o persoana comunicativa, gata oricand sa iti oferi ajutorul
    Manifesti spirit de echipa & colaborare si iti plac provocarile
    Esti o persoana empatica, care relationeaza cu usurinta si care manifesta deschidere spre nou

    Responsabilitati

    Implementezi procedura companiei de contractare a serviciilor oferite de medici, verifici fluxul de aprobare medici noi, conform procedurii comunicate si te asiguri ca primesti toate documentele si informatiile necesare pentru redactarea contractului sau a actului aditional solicitat de catre managerul de locatie
    Intocmesti contracte, acte aditionale si notificari conform cu standardele companiei si negocierile partilor si le introduci pe flux
    Intocmesti adeverinte si alte documente la solicitare, cu respectarea standardului si termenului alocat
    Raspunzi de introducerea la timp si in conformitate cu procedurile companiei a noilor medici din segmentul de care raspunzi, in sistemele informatice si bazele de date ale companiei
    Raspunzi de definirea, validarea si actualizarea in sistemele informatice ale companiei a schemelor de plata ale medicilor, in conformitate cu contractele semnate cu acestia.
    Raspunzi de verificarea lunara a comisioanelor calculate prin sistemul informatic specific, inainte de transmiterea proformelor catre medici, in conformitate cu procedura si termenele comunicate
    Participi la implementarea proiectelor departamentului, alocate individual sau in echipa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Constanta,