Asistent Administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Evolve today active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Evolve today |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.02.2022 |
Remote work: | On-site |
At Evolve today we offer complex Human Resources services, from business consulting to headhunting and recruitment. We have extensive experience in finding talented professionals, for a variety of industries, especially in the IT sector.
We started with a dream: to create a Human Resources company with a strong, unique profile on the market, deeply shaped by our core values: commitment to performance, professionalism, a balanced approach and deep satisfaction for our clients.
From that moment, we nurtured special relationships and we continuously evolved, being flexible, but staying true to our values. We aim higher and higher and we invite you to EVOLVE with us!
Pentru unul dintre clienții noștrii, un important distribuitor de produse inovative folosite in industria food, a produselor farmaceutice, cosmeticelor, recrutam un Asistent Administrativ.
Responsabilități:
Difuzeaza documentele si corespondenta sub semnatura in conformitate cu dispozitiile primite, dupa caz;
Asigura suportul necesar rezolvarii solicitarilor care vizeaza asigurarea functionarii fluxului informational operativ decizional in conditii normale;
Inregistreaza facturile de marfa si intocmeste NIR.
Inregistreaza facturile primite de la furnizori in Registrul de intrari-iesiri (excel)
Intocmeste situatia facturilor scadente si transmite catre plata facturile;
Depune declaratia de mediu si INTRASTAT.
Emite facturi si avize de insotire pt clienti
Responsabil logistica: organizarea transportorului externe si interne
Cerințe:
Minim 1 an experiență anterioară într-un rol cu responsabilități similare;
Bune abilități interpersonale și dе comunicare;
Autonomie, abilități dе analiză, precizie și acuratețe în desfășurarea activităților;
Abilități de organizare și gestionare a unor activități diferite;
Bună cunoaștere a pachetului MS-Office (nivel mediu);
Determinare, capacitate dе adaptare și flexibilitate;
Limba engleză la nivel mediu constituie un avantaj.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (161) |
Raporteaza eroarea la