Asistent Administrativ

Angajator: Evolve today
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.01.2022
    Scurta descriere a companiei

    At Evolve today we offer complex Human Resources services, from business consulting to headhunting and recruitment. We have extensive experience in finding talented professionals, for a variety of industries, especially in the IT sector.
    We started with a dream: to create a Human Resources company with a strong, unique profile on the market, deeply shaped by our core values: commitment to performance, professionalism, a balanced approach and deep satisfaction for our clients.
    From that moment, we nurtured special relationships and we continuously evolved, being flexible, but staying true to our values. We aim higher and higher and we invite you to EVOLVE with us!

    Cerinte

    Pentru unul dintre clienții noștrii, un important distribuitor de produse inovative folosite in industria food, a produselor farmaceutice, cosmeticelor, recrutam un Asistent Administrativ.

    Responsabilități:

    Difuzeaza documentele si corespondenta sub semnatura in conformitate cu dispozitiile primite, dupa caz;
    Asigura suportul necesar rezolvarii solicitarilor care vizeaza asigurarea functionarii fluxului informational operativ decizional in conditii normale;
    Inregistreaza facturile de marfa si intocmeste NIR.
    Inregistreaza facturile primite de la furnizori in Registrul de intrari-iesiri (excel)
    Intocmeste situatia facturilor scadente si transmite catre plata facturile;
    Depune declaratia de mediu si INTRASTAT.
    Emite facturi si avize de insotire pt clienti
    Responsabil logistica: organizarea transportorului externe si interne

    Responsabilitati



    Cerințe:

    Minim 1 an experiență anterioară într-un rol cu responsabilități similare;
    Bune abilități interpersonale și dе comunicare;
    Autonomie, abilități dе analiză, precizie și acuratețe în desfășurarea activităților;
    Abilități de organizare și gestionare a unor activități diferite;
    Bună cunoaștere a pachetului MS-Office (nivel mediu);
    Determinare, capacitate dе adaptare și flexibilitate;
    Limba engleză la nivel mediu constituie un avantaj.