Insurance Senior Officer – Garanti Leasing

Angajator: Garanti BBVA Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.01.2022
    Scurta descriere a companiei

    La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am  construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Experienta in Asigurari (minim 1 an)
    • Experienta sistem informatic ERP Charisma (constituie avantaj)
    • Limba Engleza (nivel mediu/ avansat)
    • Excel/ Word
    • Atentie la detalii
    • Rapiditate
    • Seriozitate
    • Autodidact
    • Proactiv
    • Gestionarea timpului
    • Organizare si Administrare task-uri
    • Respectarea deadline-lor
    • Persoana empatica, perseverenta

    Responsabilitati

    • Dezvolta/implementeaza/monitorizeaza parteneriatele cu companiile de asigurari si intermediarii de asigurari;
    • Implementeaza/monitorizeaza produsele de asigurare obligatorii pentru activitatea de leasing, asigurari facultative si obligatorii atat din punct de vedere al nivelului de pret, cat si din punctul de vedere al caracteristicilor produsului, si al serviciilor oferite;
    • Pregateste/monitorizeaza rapoartele aferente activitatii de asigurari;
    • Se asigura ca produsele de asigurare respecta criteriile de risc si conformitate ale companiei;
    • Coopereaza cu Managerul Direct pentru dezvoltarea/implementarea proiectelor aferente activitatii de asigurari;
    • Coopereaza cu Departamentul Operatiuni in vederea asigurarii bunurilor;
    • Coopereaza cu Departamentul Vanzari in vederea obtinerii de la brokerul de asigurare a ofertelor de asigurare potrivite bunurilor propuse pentru finantare;
    • Introduce in sistemul informatic informatii specifice bunurilor finantate /produselor de asigurare;
    • Coopereaza cu brokerul de asigurare pentru:
    - Identificarea produselor de asigurare potrivite bunurilor propuse pentru finantare;
    - Actualizarea / modificarea politelor de asigurare inconformitate cu modificarile implementate in contractul de leasing;
    - Solicitarea emiterii politelor de asigurare conform procedurii de lucru;
    - Verificarea corectitudinii politelor de asigurare emise;
    - Reconcilierile lunare cu privire la politele de reinnoit/ ratele de achitat/ retururi de incasat;
    • Participa la asigurarea de servicii post-vanzare calitative clientilor, oferind diverse informari pe parcursul derularii contractului de leasing;
    • Efectueaza periodic controale interne specifice activitatii departamentului Asigurari pentru identificarea neconcordantelor, abaterilor si /sau exceptiilor ce au dus la aparitia acestora;
    • Urmareste remedierea deficientelor constatate in urma controalelor efectuate si implementarea recomandarilor cu privire la controalele interne;
    • Gestionarea dosarelor de dauna totala / furt total aferente bunurile finantate;
    • Notifica/ informeaza clientii cu privire la managementul politelor de asigurare;

    Alte informatii