Asistent Manager - Iulius Mall Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Iulius active.Vezi toate job-urile Asistent Manager - Iulius Mall Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.02.2022 |
Remote work: | On-site |
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
- studii superioare finalizate;
- cunoasterea limbii engleze la nivel mediu si notiuni de operare MS Office (Word, Excel);
- prezenta fizica placuta si discurs profesionist;
- capacitatea de a comunica si relationa in situatii diverse;
- capacitatea de organizare si prioritizare;
- initiativa si atitudine pozitiva;
- flexibilitate, discretie si loialitate.
Functia de asistent manager presupune urmatoarele atributii:
- corespondenta cu partenerii de afaceri ai companiei;
- administrarea documentatiei;
- organizarea si asigurarea fluxului informational;
- asigurarea protocolului pentru clientii, colaboratori si furnizorii companiei;
- programarea intalnirilor intre reprezentantii clientilor si Managerul General;
- preluarea diverselor solicitari de la reprezentantii operatorilor din centru comercial in relatia cu Managerul General.
Se ofera:
- pachet salarial motivant;
- conditii d emunca deosebite, intr-un mediu dinamic si stimulativ;
- posibilitatea integrarii intr-o echipa tanara, caracterizata prin performanta si succese dovedite.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Funcționar Informații Clienți - Iulius Mall Timișoara Timisoara, | |
Communication Expert - Limited (2 years) Timisoara, | |
Communication Expert - Limited (2 years) Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la