Asistent Manager - Iulius Mall Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iulius active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager - Iulius Mall Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 11.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate;
    - cunoasterea limbii engleze la nivel mediu si notiuni de operare MS Office (Word, Excel);
    - prezenta fizica placuta si discurs profesionist;
    - capacitatea de a comunica si relationa in situatii diverse;
    - capacitatea de organizare si prioritizare;
    - initiativa si atitudine pozitiva;
    - flexibilitate, discretie si loialitate.

    Responsabilitati

    Functia de asistent manager presupune urmatoarele atributii:
    - corespondenta cu partenerii de afaceri ai companiei;
    - administrarea documentatiei;
    - organizarea si asigurarea fluxului informational;
    - asigurarea protocolului pentru clientii, colaboratori si furnizorii companiei;
    - programarea intalnirilor intre reprezentantii clientilor si Managerul General;
    - preluarea diverselor solicitari de la reprezentantii operatorilor din centru comercial in relatia cu Managerul General.

    Alte informatii

    Se ofera:

    - pachet salarial motivant;
    - conditii d emunca deosebite, intr-un mediu dinamic si stimulativ;
    - posibilitatea integrarii intr-o echipa tanara, caracterizata prin performanta si succese dovedite.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (5)