Analist raportare achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Analist raportare achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    • ești absolvent de studii superioare;
    • ai cunostiinte excelente de Excel si scris/vorbit in limba engleza;
    • te consideri o persoană foarte organizata, rezistenta la stres;
    • ai personalitate energică, gândire pozitivă orientata catre gasirea de solutii;
    • experienta in retail, FMCG si cunoasterea Power Point reprezinta avantaje majore.

    Responsabilitati

    Rolul tău va presupune să:
    • intocmesti rapoarte pentru autoritati;
    • transmiti analize/rapoarte pentru achizitori privind indicatorii comerciali (marja, achizitii, vanzari, profitabilitate)
    • urmaresti si analizezi obligatiile de plata catre autoritati;
    • administrezi penalizari aplicate furnizorilor;
    • colaborezi strans cu achizitorii si departamentul Controlling pentru intocmirea de rapoarte suport.

    Alte informatii

    Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajați sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiezi de:

    • tichete de masă acordate sub forma de card;
    • tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
    • asigurare medicală privată;
    • acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
    • zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu crește în funcție de vechimea în companie;
    • zi liberă plătită de ziua ta de naștere;

    Ne poți transmite aplicația, folosind dispozitivele electronice din cadrul magazinelor, accesând pagina de cariere sau la adresa de e-mail.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (48)