Project Assistant

Angajator: Trencadis
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.01.2022
    Scurta descriere a companiei

    We offer shorter delivery and competitive prices for our developed solutions. We develop and enrich their applications with new functionalities. We deliver reliable and secure products suitable for all environments.

    We deliver integrated, scalable, robust solutions with the optimal cost/performance ratio using the following technologies:

    Cerinte

    Studii superioare finalizate in unul din domeniile: economie, turism, limbi straine, informatica, automatica, cibernetica
    Capacitate de organizare si sinteza
    Aptitudini de comunicare atat scrisa cat si oarala ( se va comunica atat cu echipa de proiect cat si cu beneficiarii proiectelor)
    Lucreaza usor autonom si este orientat spre gasirea de solutii
    Disponibilitate la deplasari (se fac vizite ocazionale la beneficiarii proeictelor).


    Responsabilitati

    Sprijina managerul de proiect si echipa de implementare in planificarea activitatilor din cadrul proiectului, asigura comunicarea cu echipa de management si echipa de implementare, asigura suport logistic pentru organizarea intâlnirilor de proiect;
    Realizarea instrumentelor si a documentelor de uz intern necesare implementarii activitatilor proiectului, minutele intâlnirilor, transmiterea corespondentei cu autoritatile publice locale si companiile implicate in proiecte;
    Pregatirea, alaturi de echipa de proiect, a evenimentelor din cadrul proiectului;
    Sprijin pentru expertii din cadrul proiectului in vederea pregatirii materialelor pentru instruiri, precum si a organizarii evenimentelor din proiect, inclusiv prezenta fizica in locatii;
    Punerea la dispozitia expertilor implicati in proiect a documentelor si informatiilor necesare desfasurarii activitatilor;
    Colectarea si arhivarea documentelor aferente tuturor activitatilor;
    Participarea la elaborarea rapoartelor de activitate a tuturor expertilor din proiect si alte tipuri de rapoarte specifice proiectului;
    Solicitarea ofertelor de produse si/sau servicii ce urmeaza a fi achizitionate in cadrul proiectelor;
    Asigurarea relatiei cu furnizorii.

    Alte informatii

    Program full time
    Se lucreaza preponderent de la birou, cu posibilitatea de a lucra si remote cand specificul activitatilor permite.