Consultant Customer Service Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Customer Service Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Craiova
  • Pitesti
  • Actualizat la: 22.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Te consideri un mic Sherlock? Nouă, la Vodafone, ne plac oamenii curiosi care caută cele mai bune soluții.
    Căutăm colegi care întreabă „Ce ar fi dacă?”. Oameni care împărtășesc pasiunea noastră pentru a fi îndrăzneți și curajoși.

    Echipa noastră de Call Center a creat mediul ideal pentru a susține colegii aflați la început de drum.
    Aplică acum pentru poziția de Consultant Customer Service Call Center și hai să ne cunoaștem.

    Responsabilitati

    Acest job reprezintă primii tăi pаși în cariеră, nu doar Responsаbilități:

    • Să oferi suport clienților și să dеzvolți relațiilе cu cei existenți, prin soluții potrivite nеvoilor acestora;
    • Să respecți normеle de confidеnțialitate printr-un nivеl ridicat de etica și integritate;

    Alte informatii

    Oportunitatea unei cariere in Vodafone, nu doar Beneficii:

    • Activitatea se desfășoară remote; Programul este flexibil, în funcție de rotații;
    • Poți alege cât timp vrei să lucrezi (4h/6h/8h), ca să ai destulă energie și pentru un suc după muncă;
    • Training plătit, în care înveți tot ce ai nevoie pentru ca în prima zi să te simțti pregătit;
    • Ești înnebunit după Games of Thrones? Iată ca poți citi cărțile (și multe altele) prin Bookster;
    • Știm că și salariul e important, așa că nu îți face griji, pe lângă salariul de bază și bonuri de masă, avem și bonusuri lunare în funcție de performanță.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe,

    Remote

    Vezi job-uri similare (8)