Asistent manager - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Effective Human Resources active.


Vezi toate job-urile Asistent manager - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Effective Human Resources
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.

    Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități.

    𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?

    🔴 Recrutare și selecție
    🔴 Managementul resurselor umane
    🔴 Consultanță strategică în HR
    🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației
    🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera

    Cerinte

    • Studii superioare cu profil economic sau juridic
    • Personalitate deschisă, cu inițiativă, disciplinată, adaptabilă și responsabilă
    • Minte analitică, atenție la detalii, orientare către client, foarte bune abilitați foarte bune de comunicare, relaționare
    • Aptitudini de soluționare a problemelor, de management al conflictelor, rezistență la stres, flexibilitate comportamentală
    • Abilități excelente de operare PC și pachet MS Office: procesare în Word, baze de date, Excel, E-mail, Internet.
    • Se lucreaza la sediu, str. C.A. Rosetti, langa Piata Universitatii.

    Responsabilitati

    • Preluarea solicitărilor de evaluare, atât de la bănci, cât şi de la clienți
    • Verificarea documentelor acte de proprietate, documentații cadastrale, certificate de urbanism
    • Înregistrarea în baza de date a solicitărilor, emitere contracte si facturi
    • Transmiterea ofertelor de tarif către clienți sau bănci
    • Corespondența cu băncile, colaboratorii și clienții
    • Întocmirea borderourilor pentru bănci, transmiterea, verificarea si emiterea facturilor

    Alte informatii

    Compania angajatoare:

    FairValue activează și excelează în domeniul evaluării proprietăților imobiliare, utilajelor și echipamentelor, activelor financiare, precum și evaluării afacerilor.

    Serviciile de specialitate oferite de FairValue cuprind evaluările efectuate corect pentru proiect de finanțare, planuri de afaceri, studii de fezabilitate pentru ipoteci și alocări de împrumuturi, studii pentru fuziuni și scindări de companii, consultanță financiară.

    Beneficii:
    • Salariu atractiv în funcție de competențele specifice postului și realizări
    • Bonusuri de performanță
    • Training specializat
    • Mediu de lucru prietenos și bine organizat

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (169)