Project Manager Achizitii Interne- Perioada Determinata(f/m)

Angajator: LIDL Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.01.2022

    Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei gestiona procesul de achiziție de bunuri și servicii în cadrul departamentului de achiziții interne;
    • Vei identifica furnizori noi și vei negocia condițiile comerciale;
    • Vei pregăti documentația de licitație pentru proiectele planificate, cât și validarea furnizorilor;
    • Vei fi implicat în procesul anual de bugetare;
    • Vei identifica metode de optimizare a costurilor și a proceselor existente;
    • Vei organiza și gestiona proiectele desfășurate la nivel național.
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate anual, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei. Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

    • Ai studii superioare finalizate;
    • Ai experiență de minim 2 ani în domeniul achizițiilor. Constituie un avantaj experiența în domeniul achizițiilor de echipamente frigorifice;
    • Cunoști la nivel avansat (scris și vorbit) limba engleză; constituie avantaj cunoașterea limbii germane;
    • Ești organizat, atent la detalii și ai abilitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte, recunoscând prioritățile și interdependențele;
    • Ai foarte bune abilități de negociere; dai dovadă de spirit antreprenorial, poți comunica în mod eficient și clar;
    • Stăpânești bine pachetul MS Office (Excel, Word, Power Point).

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!