Junior Brand Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.


Vezi toate job-urile Junior Brand Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.01.2022
    Scurta descriere a companiei

    Să ne cunoaștem!

    V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?

    Noi suntem!

    Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.
    Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.
    În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.

    Cerinte

    • Studii superioare/Master în marketing, studii economice
    • min 1-2 ani de experiență în marketing (de preferință în industria Beauty)
    • cunostinte solide de operare PC (Microsoft Office Powerpoint, Excel, platforme de social media constituie un avantaj)
    • Creativitate, initiativa, inovatie, proactivitate
    • Foarte bune abilitati de comunicare atat verbal, cat si in scris, in limba romana si in limba engleza;
    • Abilitati de a lucre in echipa: colaboreaza usor cu parteneri interni/externi si se adapteaza usor la diferite stiluri de lucru
    • Abilitati bune de project management si organizare a proiectelor
    • Orientare spre rezultate
    • Excelenta in executie: isi asuma responsabilitatea pentru calitatea taskurilor livrate.
    • Capacitatea de a identifica oportunitati de schimbare/imbunatatire a proceselor
    • Intelegere si experienta in dezvoltarea activarilor de trade marketing, category management, pricing and revenue reprezinta un plus
    • Pasiune pentru industria de Beauty/Parfumerie

    Responsabilitati

    Descrierea Jobului

    Rolul acestei pozitii este sa ne ajute sa devenim The Partner of Choice in segmentul de branduri Mass prin contributia la definirea strategiei de portfoliu, (inclusiv recrutarea de branduri noi), prin dezvoltarea planurilor de marketing care sa ne ajute sa construim branduri iubite de consumatori si care sa sustina atingerea ambitiei de a fi alegerea numarul 1 pentru principali, consumatori si parteneri.
    Junior Brand Managerul va acorda suport in implementarea strategiilor de marketing eficiente pentru brandurile alocate, cu obiectivul de a asigura cresterea valorica a vanzarilor nete si a profitului, castigarea cotei de piata, in timp ce va asigura un management eficient al stocurilor de produse (inventar), o rata de livrare buna si va gestiona eficient bugetul de marketing alocat.

    Responsabilitati principale

    • Dezvoltarea, implementarea si monitorizarea strategiilor de marketing ( portofoliu, distributie, pret, promovare) pentru brandurile alocate cu obiectivul de crestere profitabila
    • Seteaza, impreuna cu Marketing Managerul, planurile de vanzari pe clienti pentru brandurile alocate
    • Management de portofoliu: analiza produselor performante, non-performante, propuneri de imbunatatire sua inlocuire a portofoliului
    • Prezinta informatii despre noi produse si sytrategia brandurilor alocate partenerilor comerciali, merchandiserilor, personalului de vanzare
    • Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate puternice cu reprezentantii brandurilor, coordonarea si pregatirea vizitelor de piata din partea brandului
    • Raportare saptamanala/lunara/trimestriala in conformitate cu cerintele brandurilor
    • Efectueaza previzionarile de comanda pentru noi produse in conformitate cu strategia fiecarui brand alocat
    • Planifica si coordoneaza si coordoneaza campaniile de promovare (de la dezvoltarea, implementarea si masurarea rezultatelor -> prezentarea la final a rapoartelor de close-out si recomandari viitoare)
    • Managementul agentiilor de creatie si productie publicitara
    • Analiza constanta a actiunilor competitiei, vizite de piata
    • Alte task-uri in functie de proiectele companiei

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>