Asistent Manager - Fonduri Europene

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Soft Tehnica active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager - Fonduri Europene active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Soft Tehnica
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2022
    Scurta descriere a companiei

    Hello!

    We are Soft Tehnica, a company that has gathered over 15 years worth of experience in developing software products.

    We are an active presence on IT market, established in 2004 by a small team of specialists with an extensive professional background, motivated by the challenges and satisfactions offered by the entrepreneurial way of thinking.

    Our company is constantly growing, therefore we are always looking for new members who want to join our team.

    Cerinte

    Ce căutăm la tine:
    -să cunoști pachetul MS Office (Excel, Word, Powerpoint);
    -să ai bune abilități de comunicare;
    -să ai o gândire analitică și aptitudini de organizare foarte bune;
    -să ai o atenție sporită la detalii;
    -să ai abilități excelente de comunicare și spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    -comunicarea cu beneficiarii din grupul țintă;
    -comunicarea cu echipa de proiect;
    -utilizarea sistemului informatic MySMIS 2014 pentru transmiterea către OIR POCU Sud Vest Oltenia a documentelor de proiect: rapoarte tehnice, cereri de rambursare, prefinanțare, înștiințări modificare grafic cereri de rambursare, plan de achiziții, notificări, acte adiționale, comunicari diverse, etc;
    -centralizarea informațiilor în vederea întocmirii rapoartelor tehnice;
    -sprijin acordat managerului de proiect in vederea intocmirii rapoartelor tehnice de proiect;
    -verificarea rapoartelor de activitate și a fiselor de pontaj ale experților implicați în proiect;
    -verificarea livrabilelor și organizarea documentelor în vederea depunerii rapoartelor tehnice și cererilor de rambursare/plată;
    -participarea la ședintele organizate în cadrul proiectului;
    -participarea la evenimentele organizate în cadrul proiectului;
    -Întocmirea de prezentări ale proiectului;
    -asigurarea măsurilor de informare și publicitate obligatorii ale proiectului;
    -Întocmirea și verificarea de documente realizate în cadrul proiectului;
    -arhivarea documentelor de proiect originale in bibliorafturi și în format electronic conform metodologiei de arhivare a proiectului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    -posiblitatea de a învăța și a te dezvolta pe viitor în cariera de Project Manager- Fonduri Europene;
    -zile suplimentare de concediu, după împlinirea a 2 ani în cadrul companiei;
    -asigurare de sănătate Omniasig, după primele 3 luni de probă;
    -birou modern, colorat, situat la 5 minute de stația de metrou Timpuri Noi;
    -cafea și fructe la birou;
    -reduceri la anumite servicii și produse.