Economist

Angajator: CON-A
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 22.01.2022
    Scurta descriere a companiei

    CON-A este unul dintre cei mai mari antreprenori generali din România, cu experiență de peste 30 de ani pe piața construcțiilor. Cu proiecte de amploare în toată țara, CON-A oferă posibilități diversificate de angajare și promovare pe diverse domenii: construcții și instalații, tehnic, logistică și administrativ, dar și economic-financiar, juridic și nu numai. Dacă sunteți interesați de activitatea noastră și ați dori să faceți parte din echipă, vă invităm să ne urmăriți pe paginile noastre de media sau să ne trimiteți un CV la adresa cariere@cona.ro, menționând poziția pentru care ați fi interesat să aplicați.

    Cerinte

    - absolvent/a a Facultatii de Stiinte Economice - Contabilitate si Informatica de Gestiune
    - experienta min. 1 an
    - limba engleză, germană sau franceză constituie un avantaj
    - capacitate de organizare și viteză de reacție la solicitări
    - seriozitate și confidențialitate
    - atitudine proactivă, spirit de echipă și atentie la detalii
    - bilități foarte bune de comunicare si relationare

    Responsabilitati

    - Inregistreaza in evidenta contabila facturile de furnizori (interne si externe);
    · Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa obligaţiilor de plată către furnizori
    · Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa clienţilor
    · Verifică şi întocmeşte facturi către clienţi pe baza rapoartelor primite de la responsabilii de contracte
    · Înregistrează lunar cheltuielile exigibile prin natura lor, din 471
    · Stabileşte şi înregistrează provizioanele
    · Înregistrează / verifică extrasele bancare
    · Reconcilierea conturilor contabile din balanta de verificare;
    · Reevaluari conturi contabile in valuta ;
    · Inchidere TVA, venituri si cheltuieli ;
    · Verifica lunar jurnalul de cumparari/vanzari ;
    · Intocmeste lunar declaratiile
    · Finalizeaza in termen optim pentru raportarea lunara inregistrarea documentelor, alocarea pe centre de cost a documentelor inregistrate si verificarea conturilor contabile de care este responsabil/a;
    · Colaboreaza cu echipa de audit si furnizeaza cat mai repede posibil informatiile si documentele solicitate;
    · Participa la inventarierea patrimoniului – reconciliere solduri terti, inventariere mijloace fixe, · Lucrari Statistica, BNR;
    ·. Ţine evidenţa de gestiune a mijloacelor fixe şi a imobilizărilor necorporale
    ·.Înregistrează / verifică mijloacele fixe şi imobilizările necorporale
    · Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii;
    ·.Asigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile
    · Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite;