Operator calculator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALUKÖNIGSTAHL active.


Vezi toate job-urile Operator calculator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ALUKÖNIGSTAHL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 07.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Alukönigstahl este o companie cu o istorie de 26 de ani in Romania si face parte din concernul austriac König Holding. Activitatea firmei acopera un domeniu specializat, care este in continua dezvoltare si de mare viitor. Oferim clientilor nostri sisteme de profile din aluminiu, oțel și PVC de cea mai înaltă calitate precum și tehnologii moderne pentru realizarea arhitecturii contemporane, eficiente energetic, susținând astfel implementarea conceptelor de construcții durabile. Alukönigstahl își sprijină partenerii cu servicii competente, în toate fazele unui proiect de construcții. Toate departamentele : echipa de vanzari, departamentul tehnic , cel de consultanta, marketing, logistica si back-office colaboreaza in activitatea zilnica pentru deservirea optima a clientilor.
    Aprecierile pentru rezultatele companiei merg catre oameni, catre fiecare membru al echipei. Ne dorim sa avem alaturi oameni cu spirit tanar, care isi doresc sa se dezvolte din punct de vedere personal si profesional , sa se implice activ in dezvoltarea companiei.
    Suntem o echipa cu experienta, pregatita sa iti deschida calea spre o noua specializare. Cu noi ai posibilitatea sa vezi realizate proiectele la care ai lucrat, sa te plimbi prin orice oras al tarii si sa recunosti o cladire la care ti-ai adus contributia, impreuna cu Alukönigstahl. Si desigur, vei putea sa iti construiesti o cariera, asemenea colegilor care au deja peste 20 ani vechime in companie.
    Pe langa munca de echipa, avem proiecte si activitati pentru destindere si relaxare: teambuilding, company party , spatiu de relaxare, Secret Santa si altele.
    Te invitam sa iti facem cunoscute “Misiunea, Viziunea si Valorile” companiei noastre, precum si viitorii colegi.

    Cerinte

    Abilitati foarte bune de operare calculator. Cunostinte minime de limba engleza.
    Atentie si dorinta de a-ti aduce aportul in cadrul companiei la bunul mers al derularii comenzilor.

    Responsabilitati

    Inregistrarea avizelor de marfa sosita de la furnizori, inregistrarea notelor de livrare, a avizelor de livrare marfa. Verificari documente de receptie, Intocmire si inregistrare in calculator a notelor de receptie, alte documente specifice derularii comenzilor in depozit.

    Alte informatii

    Locatia de lucru va fi la biroul depozitului nostru din Comuna Jilava, Ilfov, Sos. Giurgiului Nr.33A, incinta Arteca.
    Daca esti la inceput de cariera, nu ai inca experienta, dar vrei sa faci parte din echipa unei companii cu renume, trimite-ne CV-ul tau.
    Iti oferim scolarizare, salariu fix si bonuri de masa, asigurare medicala si posibilitatea avansarii in cariera.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Chitila,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (7)