Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Metropolitan Residence active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Metropolitan Residence
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.03.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.

    Cerinte

    Cerinte:
    Candidatul ideal este o persoana dinamica, dornica sa invete si sa se dezvolte pe plan profesional si personal; Minim 5 ani experienta in domeniu.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni si externi; Creare furnizori, banci, clienti, conturi contabile in baza de date ERP; Inregistreaza incasarile si platile in lei valuta conform extrasului de cont; Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni si externi; Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR). Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate . Intocmire jurnal de cumparari / de vanzari in vederea finalizarii declaratilor lunare; Reconciliere solduri clienti/furnizori (confirmari de solduri, verificare fise de cont); Intocmeste balante de verificare pentru clienti si furnizori; Intocmeste liste de avansuri de trezorerie; Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli; Intocmire rapoarte diverse catre management; Respecta cu strictete procedurile de lucru; Raspunde de respectarea normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si informatiilor; Intocmeste Rapoarte financiare periodice.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Mediu de lucru dinamic, echipa tanara, posibilitate de dezvoltare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)