Asistent manager Customer Support & Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bitcoin Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent manager Customer Support & Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Bitcoin Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bitcoin Romania is the first and largest crypto exchange on the Romanian market, with 8 years of experience in the field. The company takes pride in its portfolio, having more than 120,000 satisfied customers in over 50 countries, trading Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Ripple, Dash and up to 40 altcoins.
    The success story began with the launch of the first Bitcoin ATM in Continental Europe, the fifth in the world. The development of the company continued with the expansion of the ATM network, currently the largest in Romania and that of the trading platform – Pro.bitcoinromania.ro.

    Cerinte

    Pentru a fi de succes în echipa noastră, trebuie să fii motivat și pasionat de ceea ce faci, să stii să relaționezi cu clienții și să fii creativ, dispuns în permanență să preiei inițiativa și să generezi rezultate rapide și eficiente.

    Calitățile de care ai nevoie pentru a face parte din echipa noastră:
     Studii superioare finalizate;
     Foarte bune cunoștințe de limba engleză (orice altă limba straină constituie un avantaj)
     Bune cunoștințe MS Office;
     Cunoașterea platformelor social media;
     Experiență în poziții similare reprezintă un avantaj;
     Excelente abilitati de comunicare
     Creativitate și implicare;
     Flexibilitate si capacitate de a rezolva probleme;
     Capacitatea de a respecta termene limita;

    Responsabilitati

    Principalele tale responsabilitati vor fi :

     gestionarea relatiei cu clienții, atât pe chat cât și telefonic;
     rezolvarea solicitărilor venite din partea clienților ;
     realizarea postărilor pe platformele de socializare (Facebook, Instagram s.a)
     implicarea în organizarea diverselor evenimente, la nivel de companiei;
     redactarea diverselor articole și postarea acestora pe platformele social media sau pagina web a companiei
     participarea la evenimentele de inaugurare a ATM-urilor, atât în București, cât și în țară;
     menține relații cu toți partenerii externi;
     realizarea materialelor promoționale, și campaniilor de promovare a societății.
     elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;

    Alte informatii

    Beneficii:

     Pizza day with the team;
     Mediu de lucru prietenos și suport continuu din partea echipei;
     Șansa de a face parte dintr-o echipă stabilă și de succes;
     Oportunitatea de a lucra în crypto, un domeniu fascinant și de viitor;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (46)