Methods and process analyst - German advanced

Angajator: CER Cleaning Equipment
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Curtea de Arges
  • Actualizat la: 18.01.2022
    Scurta descriere a companiei

    CER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înfi­ințață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.

    Cerinte

    • Studii superioare economice/ tehnice;
    • Cunostințe limbi străine: engleză și germana, nivel avansat;
    • Operare PC: Word, Excel, SAP;
    • Minimum 5 ani experiență pe o poziție similară constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Participă la definirea/ dezvoltarea strategiei de lucru în relația cu furnizorii, în colaborare cu echipa din Kaercher privind metodele și procesele de utilizat în Sourcing;
    • Dezvoltă, actualizeaza și implementeaza proceduri de lucru referitoare la activitatea de identificare și dezvoltare a rețelei de furnizori, inclusiv instrumente / soft-uri și metode de lucru aplicabile;
    • Gestionează activitatea de definire, actualizare și implementare de documente standard utilizate în relația cu furnizorul, cum ar fi: fișa de audit, contracte, cerere ofertă achiziții, comenzi și altele;
    • Gestionează activitatea de menținere și îmbunătățire continuă a bazelor de date în sistem informatic referitoare la furnizori (master data SAP/SLC/WPS și alte sisteme viitoare);
    • Sprijină permanent membri / managerii echipei de achiziții în ceea ce privește procesele de achiziții, datele necesare și instrumentele/ soft-urile IT;
    • Asigură formarea, daca este cazul, a personalului implicat în mod direct sau indirect, în procesul de achiziții privind diverse aplicații informatice utilizate în Sourcing;
    • Furnizează materiale de formare relevante în conformitate cu metodele și procesele dezvoltate la Sourcing;
    • Verifică corelarea cerințelor legale cu cerintele interne grupului și inițiază ajustările necesare;
    • Raportează periodic rezultatele obținute și inițiază acțiuni de îmbunătățire în cazurile cu rezultate negative la nivel operațional;
    • Coordonează implementarea proiectelor legate de master data și reportinguri în echipa Sourcing privind demersurile existente sau noi/solicitări de implementare/sisteme informatice în relația cu furnizorii sau în cadrul echipei Sourcing;
    • Project manager - în functie de activitățile solicitate sau delegate de Sourcing Manager poate acționa ca project manager pe anumite proiecte noi sau specifice echipei Sourcing sau la nivel de companie;
    • Furnizează datele/sintezele și reportingurile necesare Sourcing Managerului în activitatea curentă prin utilizarea sistemelor informatice sau analiza/prelucrarea de date privind relația cu furnizorii sau rezultatele echipei Sourcing.

    Alte informatii

    Competențe:

    • Comunicare (abilități de prezentare și moderare);
    • Gândirea analitică și orientarea spre rezultate;
    • Orientare catre client;
    • Abilități excelente de comunicare;
    • Orientare spre rezultat și valoare;
    • Flexibilitate, adaptabilitate la schimbare;
    • Abilitati de comunicare interpersonală;
    • Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză.