Technical Support Specialist - Tg Jiu

Angajator: Soft Tehnica
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Targu Jiu
  • Actualizat la: 02.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    Hello!

    We are Soft Tehnica, a company that has gathered over 18 years worth of experience in developing software products.

    We are an active presence on IT market, established in 2004 by a small team of specialists with an extensive professional background, motivated by the challenges and satisfactions offered by the entrepreneurial way of thinking.

    Our company is constantly growing, therefore we are always looking for new members who want to join our team.

    Cerinte

    Ce căutăm la tine:
    - Cunoștințe avansate operare PC;
    - Experiență în utilizarea și gestionarea bazelor de date;
    - Gândire analitică și atenție la detalii;
    - Cunoștințele hardware, cunoștințele de rețelistică reprezintă un avantaj;
    - Experiența în domeniul HORECA sau Retail ori experiența pe un post similar constituie un avantaj;
    - Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
    - Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor primite;
    - Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme;
    - Energie, entuziasm și motivație;
    - Disponibilitate de a călători, 25% din timp;
    - Disponibilitatea de a lucra în ture și un weekend pe lună;
    - Permis de conducere categoria B – cerință obligatorie.

    Responsabilitati

    Ce vei face alături de noi:
    - Vei instala aplicațiile software și echipamentele la locația clientului (ceea ce înseamnă că îți place să călătorești);
    - Vei raspunde solicitărilor telefonice venite din partea clienților;
    - Vei oferi training inițial clienților pentru utilizarea corectă a aplicațiilor Freya;
    - Vei interacționa cu clienții și le vei oferi suport tehnic la distanță, prin intermediul aplicațiilor dedicate, pentru produsele Freya;
    - Vei face deplasări la clienți pentru a interveni în cazul unor probleme care nu pot fi rezolvate de la distanță;
    - Vei testa funcționalitățile aplicațiilor Freya, vei identifica erorile și le vei transmite către departamentul de Dezvoltare;
    - Vei analiza cerințele clienților referitoare la dezvoltarea de noi funcționalități pentru aplicațiile Freya sau integrarea acestora cu alte aplicații;
    - Vei analiza bazele de date ale clienților și diverse rapoarte pentru a identifica cauza incidentelor semnalate de aceștia și vei găsi soluții pentru remedierea lor;
    - Vei înregistra și gestiona, în aplicația dedicată, incidentele transmise de clienți;
    - Vei relaționa permanent cu clienții în etapa post – implementare pentru soluțiile oferite.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Zile suplimentare de concediu, după împlinirea a 2 ani în cadrul companiei;
    - Asigurare de sănătate Omniasig, după primele 3 luni de probă;
    - Cafea și fructe;
    - Reduceri la anumite servicii și produse.