Specialist planificare pliant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Specialist planificare pliant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Te poti alatura si tu echipei PENNY, daca:

    - ai finalizat studii universitare;
    - ai capacitate de analiza in detaliu;
    - te adaptezi cu usurinta in situatii noi;
    - te consideri o fire curioasa, proactiva, creativa, organizata;
    - ai abilitatea de a prioritiza eficient;
    - ai abilitatea de a performa in echipa;
    - detii excelente abilitati de comunicare inter-personala si inter-departamentala;
    - te consideri o persoana cu un dezvoltat simt al responsabilitatii;
    - dai dovada de dinamism si spirit antreprenorial;
    - detii cunostinte limba engleza (limba germana constituie avantaj);
    - cunosti, la nivel avansat, pachetul de operare Microsoft Office.

    Responsabilitati

    Rolul tău va presupune să:
    - asiguri suport in planificarea anuala a promotiilor;
    - propui articolele si preturile pentru promotiile saptamanale din pliant in colaborare cu Departamentul Achizitii;
    - contribui la definirea tematicii promotiilor saptamanale din pliant;
    - asiguri mentenanta bazei de date promotionale in sistemele de operare;
    - administrezi mostrele pentru design-ul pliantului;
    - asiguri suport in rezolvarea problemelor legate de pliant, semnalat de catre Departamentul de Vanzari;
    - pregatesti rapoartele saptamanale asupra planificarii pliantului;
    - recomanzi eventuale ajustari ale procesului de planificare de pliant.

    Alte informatii

    Răsplătim cu drag eficiența, implicarea, si ne dorim pentru angajați, sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic in care vei beneficia de:
    - tichete de masă acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
    - asigurare medicală privată; acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
    - zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu crește în funcție de vechimea în companie;
    - zi liberă plătită de ziua ta de naștere;
    ...si multe altele!


    Ne poți transmite aplicația, folosind dispozitivele electronice din cadrul magazinelor, accesând pagina de cariere sau la adresa de e-mail.
    Pentru mai multe informații legate de procesarea datelor personale, te rugăm să accesezi pagina web - "Politica de confidențialitate".

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (111)