Specialist Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LAROPHARM active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: LAROPHARM
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 05.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Din 2001, suntem o companie farmaceutică solidă, cu o dezvoltare armonioasă în domeniile pe care le abordăm: cercetare, producţie şi distribuţie. Misiunea noastră este să îmbunătățim sănătatea oamenilor oferind produse de calitate la prețuri accesibile, iar viziunea noastră este să devenim unul dintre cei mai puternici și de încredere producători de produse farmaceutice din România prin investiții în direcția extinderii și diversificării portofoliului de produse.

    Deţinem una dintre cele mai moderne fabrici de produse farmaceutice, respectând regulile privind Bună Practică de Fabricaţie (GMP) pentru producţia şi distribuţia medicamentelor, cu laboratoare de cercetare de cel mai înalt nivel, linii de producţie moderne şi o puternică echipa de reprezentanţi medicali şi de vânzări, ne numărăm printre principalii competitori autohtoni de pe piaţa farmaceutică din România.

    Cerinte

    - Experiență pe o pozitie similara (Specialist Achizitii) – minim 2 ani;
    - Experienta in relatia cu autoritatile vamale;
    - Studii superioare absolvite;
    - Cunostinte medii - avansate de utilizare Excel;
    - Fluenta in limba engleza;
    - Cunoasterea unei alte limbi straine prezinta avantaj;
    - Abilitati puternice de organizare si relationare.

    Responsabilitati

    - Emite si valideaza comenzile de achizitie, asigurand in timp util trimiterea lor si receptionarea acestora in conformitate cu bugetul aprobat si cu specificatiile si notele de comanda aprobate primite de la departamentele care solicita achizitia;
    - Informeaza periodic departamentele beneficiare de statusul comenzilor lor;
    - Raporteaza si comunica variatiile de pret, cantitate si termenele de livrare;
    - Emite cereri de oferta furnizorilor de produse si servicii;
    - Identifica, evalueaza si selecteaza potentialii furnizori;
    - Defineste cele mai bune surse de aprovizionare in termeni de costuri;
    - Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum si furnizorilor externi pentru facilitarea si optimizarea procesului de aprovizionare;
    - Gestioneaza relaţia cu furnizorii de zi cu zi şi intre furnizori şi alte departamente implicate;
    - Intocmeste si mentine la zi informatiile din fisele de furnizori;
    - Intocmeste si mentine la zi infomatiile privind schimbarile in aria achizitiilor Laropharm

    Alte informatii

    Beneficii si alte informatii:
    ​- Program: luni - vineri - 08:30 - 17:00
    ​- Tichete de masa
    ​- Toti angajatii beneficiaza de abonament medical cu consultatii si analize gratuite la o retea de clinici private.
    - Prime de Paste / Craciun
    - Cadouri de 1 iunie, Craciun, inceperea scolii pentru copiii angajatilor
    - Participarea la diverse evenimente si cursuri de dezvoltare profesionala.

    Sediul companiei este in Bragadiru, Ilfov.
    ​Se ofera transport angajatilor de la Piata Unirii - la sediul companiei (dus-intors)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)