Gaming Support Representative with Portuguese and English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Gaming Support Representative with Portuguese and English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 25.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Portuguese and English proficiency written
    Clear and positive communication skills
    Customer oriented, ability to assure customer engagement by managing support queries
    Time management skills to enable prioritization of tasks
    Strong problem solving/troubleshooting skills and communication with the different departments
    Can-do approach, creative and committed to improve and continuously learn
    Excellent social skills and strong ability to operate multiple applications and platforms
    A Team player person
    Willingness to continuously learn and improve
    Previous work experience in customer service or technical support is a huge advantage!
    Authorisation to work în Romania is needed.

    Responsabilitati

    The customer support will be responsible for helping our clients via e-mail also for checking data in back-end in order to prevent/solve problems
    Be the point of contact for our players
    Provide comprehensive information regarding the products and services offered by the company
    Work closely with QA and technical support to solve player's technical issues
    Even though the position is entry-level you can grow as fast as your results are. Our defined career path gives good opportunities for the right person :)
    The work schedule is in shifts. More details about the working schedule will be provided over the interview

    Alte informatii

    Benefits
    Private health subscription + hospitalization package
    Private dental subscription
    Gym subscription
    Vouchers/bonuses for special events (birthday, Christmas, Easter, etc)
    Meal vouchers of 20 RON/working day (legal value)
    Ability to work with a global company and immerse in a variety of international projects with different cultures within the IT industry
    Access to cutting edge and state of the art technologies current with the everyday evolvement of technologies
    Development opportunities with free access to over 3000+ training courses and peer to peer mentoring support
    Reimbursement of public transportation