Secretara - Stefanestii de Jos ( transport asigurat )

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Secretara - Stefanestii de Jos ( transport asigurat ) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group este în căutarea unei persoane pentru pozitia de Secretara pentru clientul sau, lider pe piata de unelte si scule manuale si electrice.

    Locatie: Stefanestii de Jos (se asigura transport de la Piata Charles de Gaulle)

    Profil cautat:

    - Experienta nu este obligatorie, insa constituie un avantaj;
    - Disponibilitate pentru angajare imediata;
    - Disponibilitate pentru program full time;
    - Limba engleza – nivel conversational;
    - Experienta de utilizare a pachetului MS OFFICE;
    - Seriozitate, deschidere catre invatare;
    - Bune abilitati de comunicare si de organizare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Realizarea activitatilor de secretariat ce includ actualizarea și sortarea fișierelor, redactarea documentelor si a corespondenței, cat si introducerea de date in sistem;
    - Pastrarea legaturii cu clientii si oferirea de suport acestora;
    - Gestionarea fluxului de facturi si realizarea de analize comparative pe luni diferite;
    - Organizarea documentelor si arhivarea acestora.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Posibilitatea de crestere salariala dupa 6 luni si dupa 1 an in functie de productivitate;
    - Contract pe perioada nedeterminata;
    - Program: de luni pana vineri 08:00-16:30 Transport asigurat de la Piata Charles de Gaulle;
    - Tichete de masa 20 Lei/ zi lucrata;
    - Analize medicale asigurate- 1 set pe an;
    - Bonusuri in functie de implicare;
    - Sanse reale de dezvoltare.

    Daca sunteti interesati de aceasta oportunitate de angajare va invitam sa aplicati la anunt.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (101)