Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Achizitii (Purchasing Specialist) Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.Vezi toate job-urile Specialist Achizitii (Purchasing Specialist) Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | FM LOGISTIC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.12.2021 |
Remote work: | On-site |
"Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "
Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic
Studii superioare;
Persoana motivata, organizata, orientata spre auto-dezvoltare, cu capacitate de organizare si analiza, proactiva;
Abilitati de utilizare MsOffice (Excel-nivel mediu)
SAP- nice to have;
Engleza - nivel mediu.
Asigura un proces eficient de achizitii de servicii si consumabile;
Coordoneaza livrarile in concordanta cu nevoile companiei (stabileste conditiile de livrare, intregistreaza furnizorii , controleaza si administreaza colaborarea si facturarea cu furnizorii, negociaza conditiile contractuale de achizitii, intocmeste baza de date cu furnizorii, etc);
Colaboreaza riguros si corect cu beneficiarii interni de produse si servicii pentru a optimiza cunostintele despre nevoile lor;
Analizeaza in permanenta furnizorii si piata in concordanta cu nevoile companiei, investigheaza noi materiale, studiaza si analizeaza produsele si serviciile din punct de vedere al costurilor, calitatii si protectia mediului;
Dezvolta si gestioneaza portofoliul de furnizori pentru a produce maximum de eficiente comerciale;
Auditeaza si evalueaza continuu performantele furnizorilor;
Administreaza si coordoneaza aplicatia SAP;
Dezvolta si intelege sistemul de achizitii;
Gestioneaza stocul intern de materiale consumabile si intocmirea documentelor aferente;
Asigura suport administrativ in activitatile profesionale ale superiorului direct legate de raportari, imbunatatire proceduri si procese, proiecte, monitorizare si evaluare furnizori, implementari de aplicatii, audituri.
Program: Luni - Vineri 8:00 - 16:15
Transport asigurat din Timisoara
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Material Planning Specialist with German - GBS (TM) Timisoara, | |
Buyer with Hungarian for NPM Purchasing (TM) - determined contract 6 months Timisoara, | |
Order Management Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (28) |
Raporteaza eroarea la