Back Office Sales Representative

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    • Up to 3 years of experience in a Sales admin or Customer Service role, ideally in the motor insurance sector.
    • Good interpersonal skills.
    • Highly self-organized with a good eye for details and problem-solving capabilities
    • Good knowledge on Microsoft Office applications
    • English skills – conversational level (both verbal and written)

    Responsabilitati

    • Managing commercial contracts (contracts record, renewals, addendums, concluding contracts) – about 1200 customers;
    • Administrate and develop portfolio of contracts with recycling and other automotive companies (e.g. dealers, bodyshops, etc.);
    • Administrative operations (data upload / photo) for vehicle auctions, download and check the auctions results;
    • Daily correspondence with customers: insurance companies, recycling companies, car owners regarding vehicle auctions and sale of wrecks;
    • Customer support via phone/email regarding auctions and transactions;
    • Debt collection;
    • Identify new customers and business opportunities;
    • Internal reports on monthly activity.