Asistent Social

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Asistent Social active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Fagaras
  • Actualizat la: 04.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    Candidatul potrivit:
    - Studii superioare in domeniul asistentei sociale/domenii conexe;
    - Experienta profesionala pe o pozitie similara/practica/voluntariat in domeniul asistentei sociale – prezinta avantaj;
    - Cunostinte de operare PC, cunoasterea pachetului Microsoft Office – nivel mediu;
    - Abilitatile de comunicare, relationare, organizare si prioritizare a sarcinilor, precum si atentia la detalii fac parte din bagajul candidatului;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Colaboreaza cu DGASPC in ceea ce priveste desfasurarea activitarilor in domeniu;
    - Elibereaza periodic rapoarte de activitate si situatii referitoare la activitate, la solicitarea conducerii centrului/DGASPC/a altor institutii abilitate;
    - Este responsabil de procesul referitor la acordarea serviciilor sociale persoanelor varstnice, care au solicitat includerea in programul asociatiei;
    - Ofera consiliere sociala si informatii referitoare la drepturi si obligatii persoanelor varstnice care beneficiaza de serviciile asociatiei;
    - Impreuna cu echipa multidisciplinara este responsabil de procesul evaluarii nevoilor beneficiarilor;
    - Organizeaza evenimente/jocuri de societate/activitati cultural-artistice cu ocazia diferitelor sarbatori/aniversari/zine onomastice ale beneficiarilor care sunt internati in azil.

    Alte informatii

    Beneficii si alte informatii:
    - Pachet salarial: 2500 lei net;
    - Prime de Craciun/Paste;
    - Decontare transport;
    - Orele suplimentare platite conform legii;
    - Program de lucru flexibil, de luni-vineri, 8h;
    - Mese asigurate de firma;
    - Posibilitatea de dezvoltare profesioanala in cadrul companiei;
    - Contract pe perioada nedeterminata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid