Operator call center colectare debite vorbitor de limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Operator call center colectare debite vorbitor de limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Competente lingvistice:
    Italiana: minim C1;
    Engleza: nice to have, not mandatory;
    Cerinte:
    - Abilitati de comunicare: discurs cursiv, clar, fara greseli;
    - Putere de convingere: discurs persuasiv ;
    - Orientare catre client: amabilitate - Disponibilitate de a lucra in ture - Capacitate de a lucra in echipa - Cunostinte operare PC nivel mediu: pachetul Microsoft Office, Outlook, Internet Explorer;
    - Capacitate de a asimila noi informatii;
    - Orientat catre rezultate;
    - Abilitati de analiza si organizare.
    Experienta necesara:
    - Entry level/ Mid level (experienta in call center).
    Studii:
    - minim medii (liceale - diploma de absolvire 12 clase) / superioare (in curs sau finalizate).


    Responsabilitati

    - Initierea apelurile catre debitori in vederea colectarii sumelor datorate;
    - Informarea debitorilor corect si complet cu privire la debitul avut, implicatiile acestuia si modalitatile de lichidare;
    - Negocierea termenelor de plata printr-un discurs persuasiv;
    - Pastrarea confidentialitatii informatiilor cu privire la debit si debitor;
    - Introducerea informatiilor in aplicatia interna;
    - Solutionarea cazurilor conform procedurilor de colectare;
    - Preluarea si tratarea corespunzatoare a tuturor apelurilor tip inbound;
    - Mentinerea standardului de calitate stabilit.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Salariul: 3900lei net
    bonus de activitate ce merge pana la 15% din salariul net
    Tichete de masa: 20 ron/ zi lucrata;
    Decont transport public: Abonamentul lunar STB sau Metrorex (in limita a 70 RON) se deconteaza o data pe luna, dupa ce abonamentul a expirat (doar pt. cei ce lucreaza de la birou);
    Tichete cadou de Paste si Craciun: 150 lei/angajat pt.fiecare din cele doua sarbatori;
    Asigurare medicala privata: Se acorda incepand cu a 4 a luna de activitate;
    Zi libera platita pentru ziua de nastere: Se poate lua pe parcursul respectivei luni, fara a putea fi transferata in alta luna. Se aproba pe baza unei cereri de concediu de evenimente speciale.
    Contract: nedeterminat;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (164)