Gestionar

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.

    Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

    Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA HR in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA HR desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA HR care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
    Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA HR este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
    In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
    Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.

    Cerinte

    -Experienta anterioara intr-o pozitie similara.
    -Abilitatea de a gestiona documente.
    -Cunostinte de operare PC
    -Persoana atenta la detalii, analitica, responsabila si organizata.
    -Permis de conducere.

    Responsabilitati

    -Coordoneaza activitatea din depozitul de piese de schimb, pentru a acoperi necesarul de piese si accesorii pentru departamentele de mecanica si tinchigerie, cat si comenzile individuale ale clientilor.

    -Planifica si coordoneaza vanzarile de piese pentru a acoperi nevoile clientilor si pentru a maximiza volumul de vanzari si marjele de profitabilitate.

    -Efectuarea livrarilor pentru comenzile de piese de schimb catre partenerii firmei, cu masina companiei.

    -Preluarea, pastrarea si eliberarea pieselor din depozitul de piese de schimb conform documentelor de receptie/ predare a marfii.

    -Gestionarea activitatii din depozitul de piese.

    -Coordoneaza nivelul stocului, pentru a-l mentine la standardele stabilite.

    -Colaboreaza cu echipa de Service pentru a asigura servicii de calitate clientilor.

    Alte informatii

    -Oportunitatea de a te dezvolta in cadrul unei companii cu renume;
    -Mediu de lucru stabil si placut;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>