CUSTOMER SUPPORT - BUCUREȘTI (AUTONOM ASSISTANCE)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AUTONOM active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER SUPPORT - BUCUREȘTI (AUTONOM ASSISTANCE) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: AUTONOM
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Autonom este singura companie românească care a primit titlul de Best Employer timp de 4 ani consecutiv.
    În 2018 ne-am alăturat comunității celor 123 de organizații recunoscute de WorldBlu la nivel mondial, care promovează principiile democratice și încurajează libertatea la locul de muncă.
    Avem cea mai extinsă rețea de mobilitate din România, cu flotă de peste 9000 de autoturisme noi și 44 de agenții în 33 de orașe.

    Cerinte

    - Bune abilități de comunicare;
    - Bune cunoștințe de operare pe calculator; (Gmail, Drive, Excel)
    - Foarte bune aptitudini de orientare către client și atenție la detalii;
    - Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, persoana empatica și creativă;
    - Experiența în call center reprezintă un avantaj;
    - Minime cunoștințe tehnice auto reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    - Gestionarea email-urilor și apelurilor telefonice din partea clienților.
    - Introducerea în sistem a comenzilor și urmărirea lor pană la finalizarea cazurilor.
    - Preluarea și alocarea intervențiilor de tractări auto șoferilor.
    - Informarea conducătorilor auto asupra sarcinilor ce le revin și a modificărilor ce apar în modul de lucru.
    - Urmărirea respectării de către conducătorii auto a sarcinilor de serviciu, a modului de lucru.
    - Receptarea sau comunicarea internă a diverselor informații.
    - Monitorizarea modificărilor transmise electronic prin aplicație și procesarea corespunzătoare a datelor.
    - Suport administrativ: procesarea informațiilor, privind activitatea administrativă a companiei.- Lucru în echipa cu colegii de departament și agențiile Autonom din țară.

    Beneficii:

    Pachetul salarial este format din salariul de bază + bonuri de masă (după 3 luni).
    Abonament medical la o clinică privată.
    Investim în oameni și oferim suport pentru dezvoltare personală (cărți, cursuri).
    Oportunități de creștere în cadrul companiei, în funcție de performanță și gradul de implicare.
    Suntem implicați în problemele comunității din care facem parte, de aceea ai posibilitatea să produci o schimbare cu ajutorul Fundației Autonom.

    Alte informatii

    Descrierea companiei
    Autonom Assistance este o societate de asistență rutieră cu acoperire atât la nivel național, cât și în cadrul Uniunii Europene. Cu un sistem foarte bine pus la punct disponibil 24/7, 365 de zile pe an, se oferă suport prin asistență telefonică, localizare prin sistem GPS a autovehiculelor de intervenție și mobilizarea imediată a echipajului în situațiile de urgență.

    Autonom Services SA este singura companie românească care a primit titlul de Best Employer timp de 4 ani consecutiv. Aceeași distincție am primit-o anul acesta în cadrul galei Business Review Awards.
    În 2018 ne-am alăturat comunității celor 123 de organizații recunoscute de WorldBlu la nivel mondial, care promovează principiile democratice și încurajează libertatea la locul de muncă. Avem cea mai extinsă rețea de mobilitate din România, cu o flotă de 9000 de autoturisme noi și 44 de agenții în 33 de orașe.Misiunea noastră este de a oferi servicii ireproșabile la prețuri oneste.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (220)