Senior Contabil (IFN)

Employer: Integra HR
Domain:
  • Insurances - Financial Intermediaries
  • Accounting - Finance
  • Management - Consulting
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • nationwide
    Updated at: 07.12.2021
    Short company description

    Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit

    Requirements

    Cautam un Senior Contabil pentru al carui rol consta in planificarea, organizarea si realizarea operatiunilor de contabilitate, activitatea de raportare specifica pentru un portofoliu de clienti din sfera IFN - Iinstitutii Financiare Nebancare.

    Cunostinte si calificari necesare:
    • Studii superioare finalizate in domeniul economic;
    • Cunoasterea reglementarilor de natura juridica, din sfera fiscalitatii si a contabilitatii specifice IFN-urilor;
    • Cunostinte de operare in soft-uri contabile;
    • Cunostinte MS Office (Excel nivel avansat);
    • Cunostinte de limba engleza (nivel avansat apreciat);
    • Membru CECCAR, CCF sau alte calificari profesionale (avantaj).

    Experienta ta de munca:
    • Experienta de munca pe un post similar (constituie avantaj);
    • Experienta in relationarea cu clientii si experienta in coordonare echipe (constituie avantaj);

    Responsibilities


    • Coordonarea portofoliului de clienti alocat prin realizarea proceselor specifice instututiilor financiar nebancare;
    • Organizarea operatiunilor de contabilitate, efectuate de IFN-uri, precum:
     inregistrari privind contabilizarea operațiunilor de casă; contabilizarea activelor imobilizate; a capitalurilor proprii, asimilate și provizioane; a cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor; comisioanelor pentru serviciile financiare; a operațiunilor în afara bilanțului; contabilitatea de acoperire specifică IFN-urilor (acordari de credite; facilitati de trezorerie; inregistrarea comisioanelor; calcularea dobanzilor; inregistrarea rambursarii dobanzilor s.a);
     inregistrari comune societatilor comerciale (salarii, contributii salariale, imobilizari (ne)corporale, stocuri etc.);
     analiza fiscala si de risc, conform cerintelor legale si procedurilor interne pentru clientii alocati;
     efectuarea operatiunilor de inchidere lunara / trimestriala / anuala; contabilizarea impozitului pe profit etc.;
     intocmirea situatiilor financiare anuale, consolidari de situatii financiare, cf. standardelor de contabilitate locala, precum si a celor din tara de origine a clientilor si a regulilor aplicabile in cadrul diferitelor grupuri de afaceri.
     oferirea suportului si indrumarii clientilor pentru problemele de natura contabila, revizuire, consultanta si optimizare fiscala;
    • Raportari catre diferite institutii (raportari contabile, statistice, financiare IFRS);
    • Elaborarea situatiilor financiare, efectuarea analizelor, sintezelor, previziunilor economice;
    • Asistarea managementului in procesul decizional; comunicarea cu clientii in spete mai complexe.
    • Asistenta oferita in exercitiile de auditare;
    • Coordonarea echipei, verificarea si dezvoltarea profesionala a membrilor echipei de contabilitate.

    Other info

    Beneficii:
    • Salariu competitiv, completat de tichete de masa;
    • Flexibilitatea programului de munca, prin concentrare pe crearea echilibrului munca - viata personala;
    • Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala;
    • Resursele necesare indeplinirii obiectivelor, cursuri de pregatire profesionala, acces nelimitat la surse de informare din domeniul fiscal si contabil;
    • Parte a unei echipe de profesionisti, colegi tineri si prietenosi, cu experienta vasta in domeniu.