Economist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile leoHR active.Vezi toate job-urile Economist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | leoHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.03.2022 |
Remote work: | On-site |
leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.
Cerinte
• Studii superioare economice;
• Experienta 2-3 ani intr-o pozitie similara;
• PC skills: Office, Finance ERP;
• Cunoasterea limbii engleze nivel avansat.
Competențe:
• Ebilități de comunicare și lucru în echipă;
• Capacitate de organizare și monitorizare;
• Spirit de echipă/Inovație;
• Capacitate de muncă și perseverență;
• Persoana analitica.
• Intocmeste registrul de casa, opereaza incasarile si platile in numerar in SAP;
• Verifica deconturile de cheltuieli;
• Verifica, intocmeste si valideaza pachetul de plati saptamanal si proceseaza platile manuale;
• Verifica incasarile si platile, provenienta si distribuirea acestora;
• Verifica facturile de furnizori insotite de documentele de livrare, urmareste scadentele si inregistrarea acestora in contabilitate;
• Verifica si intocmeste facturile de servicii pentru clienti si urmareste scadentele acestora;
• Verifica corectitudinea documentelor de intrare si a inregistrarilor din contabilitate privind mijloacele fixe;
• Verifica nota contabila de salarii si se asigura de inregistrarea acesteia in contabilitate;
• Verifica incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli si asigura suport in vederea reconcilierii conturilor;
• Asigura suport privind inregistrarea corecta a documentelor pe conturi contabile;
• Intocmeste notele contabile pentru provizioane in inchiderea de luna;
• Urmareste situatia politelor de asigurare si se asigura de prelunguirea si intocmirea acestora in timp util;
• Indosariaza documentele cu care lucreaza si raspunde de arhivarea lor;
• Scaneaza si arhiveaza electronic contractele cu furnizorii;
• Verifica si raspunde de confirmarile de sold cu furnizorii si clientii companiei;
• Ofera suport si informatiile solicitate de auditorii companiei, precum si organelor de control fiscal;
• Participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii.
Transport asigurat din Pitesti
Pachet de beneficii motivant
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Accountant Curtea de Arges, | |
Financial Controller 4000 - 5000 RON NET / luna |
Raporteaza eroarea la