Assistant Manager with English

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    Office Manager (replacing an existing position)

    Reception duties
    Answer the central phone:
    Receive and send packages/courier:
    Ensure meeting rooms and other spaces are prepared for welcoming guests:
    Negotiate and deal with the some suppliers:
    Documents management:
    Welcoming guests.
    Management support
    Book tickets and hotels:
    Practical arrangements for events (MIPIM, ExpoReal):
    Manage the agenda of the top management:
    Prepare visiting agendas of investors:
    Keep contacts updated in outlook:
    Book restaurants, arrange for lunch for top management:

    Responsabilitati

    Others
    Prepare expense reports for the management:
    Make all practical arrangements for team building events, Xmas dinners, etc.:
    Office supplies purchase and management/cost control:
    Liaise with the IT department:
    Ensure practical onboarding of new staff members (phone, laptop, etc):
    Administration for new employees (insurances, health and safety, etc.):
    Look for new ideas/software to improve the office functionality