Sales Support - Fresco

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Sales Support - Fresco active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between client’s business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Candidatul de succes va avea urmatorul profil:
    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta de minim3-5 ani pe o pozitie similara;
    • Orientarea spre clienti si rezultate;
    • Atitudine pozitiva si orientare spre colaborare, lucru cu oamenii;
    • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii;
    • Atentie la detalii, initiativa, tenacitate;
    • Abilitati excelente de organizare;
    • Cunostinte operare PC, Excel - nivel avansat;

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:
    • Furnizeaza servicii de asistenta clientilor companiei, analizeaza cererile si asigura fluxul in vanzari: analizeaza stocuri, verifica preturi, pregateste livrarea, introduce datele in sistemele clientilor;
    • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta(verificare si actualizare stocuri);
    • Realizează operatiuni de introducere a datelor noi, operatiuni de procesare si validare necesare desfasurării activitatii;
    • Urmareste si monitorizeaza stadiul furnizarii serviciilor pentru a asigura livrarea comenzilor la timp;
    • Opereaza in softuri specifice (Winmentor; CAS, CRM) si gestioneaza problemele aparute;
    • Ofera suport si colaboreaza cu departamentele de vanzari si financiar;
    • Tine permanent legatura cu celelalte departamente, oferind informatii necesare bunei desfasurari a activitatii, dar si ingloband raspunsurile lor referitor la actiunile comune;
    • Intocmeste si trimite anexe specifice, pe baza ofertelor;
    • Gestioneaza portofolii de echipamente pentru clienti;
    • Asigura mentinerea unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor;

    Alte informatii

    Fondata in 1992, compania Fresco Expert a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu un actionariat mixt romano-german, cu o experienta acumulata de peste 25 ani de activitate in domeniu si detine toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.

    Clientul nostru ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte tip HoReCa si Retail (gastro si frig comercial).

    Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai. Fresco Expert este o companie dinamica, sustinuta de echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna.

    Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.

    In acest context, clientul nostru isi propune sa consolideze echipa de relatii cu clientii din cadrul departamentului tehnic si a inceput un proces de recrutare si selectie pentru ocuparea pozitiei de Sales Support.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (26)