Customer Support Representative

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clientĺs business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Candidatul de succes are urmatorul profil:
    -Studii superioare finalizate sau in desfasurare;
    -Experienta de minim 1-2 ani pe o pozitie similara;
    -Cunostinte privind principiile si practicile vanzarii consultative si ale relationarii profesionale cu partenerii;
    -Orientarea spre clienti si rezultate;
    -Atitudine pozitiva si orientare spre colaborare, abordare comerciala;
    -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii;
    -Atentie la detalii, initiativa, tenacitate;
    -Abilitati excelente de organizare;
    -Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office;

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:
    - Ofera sprijin clientilor prin preluarea solicitarilor in departamentul service, cu ajutorul mijloacelor tehnice specifice de tip call center, respectiv telefon, e-mail, alte sisteme, in vederea remedierii defectelor la echipamentele indicate de catre client, prin interventie in locatiile clientilor sau rezolvarea de tip remote, de la distanta;
    -Urmareste, monitorizeaza activitatea de remediere a defectului semnalat de catre client, oferind suport pentru clientii care solicita acest lucru, solutionand orice fel de sesizari, in functie de nivelul de acces setat de companie;
    -Ofer─â informa┼úii clare ┼či precise clien┼úilor cu privire la serviciile oferite ┼či acorda informatii si suport in vederea exploatarii echipamentelor din locatiile indicate de client. Preia sau initiaza apelurilor catre clienti, ii informeaza despre produse, servicii, preturi, identifica nevoile clientilor;
    -R─âspunde prompt ┼či eficient la apelurile telefonice primite, precum si la solicitarile primite de la clientii care folosesc e-mail sau acces in aplicatiile specifice;
    -Transmite (prin deschiderea de tichete de sesizari) catre persoanele abilitate, disfunctionalitatile echipamentelor sesizate de catre clienti;
    -Opereaza in softul specific (CRM) si gestioneaza problemele aparute;
    -Transmite informatiile necesare tehnicienilor din teren, urmand instructiunile sefilor de departament; Intocmeste devize, centralizatoare lunare si situatii in legatura cu clienti (cu ajutorul si supervizarea managerilor de departament);
    -Realizeaza rapoarte lunare despre numarul de interventii, tickete deschise, solicitari rezolvate, si individualizat pe tehnicieni;

    Alte informatii

    Fondata in 1992, compania Fresco Expert a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu un actionariat mixt romano-german, cu o experienta acumulata de peste 25 ani de activitate in domeniu si detine toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.

    Clientul nostru ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte tip HoReCa si Retail (gastro si frig comercial).

    Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai. Fresco Expert este o companie dinamica, sustinuta de echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna.

    Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajeaz─â pe termen lung in relatia cu angajatii ├«n acela┼či fel ├«n care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.

    In acest context, clientul nostru isi propune sa consolideze echipa de relatii cu clientii din cadrul departamentului tehnic si a inceput un proces de recrutare si selectie pentru ocuparea pozitiei de Customer Support Representative.