Moderator continut

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania SRL active.


Vezi toate job-urile Moderator continut active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Randstad Romania recruteaza moderator de continut, indiferent de nivelul de experienta.

    Clientul este o platformă globală de cumpărături online, iar rolul tau va fi să revizuesti și să etichetezi reclamele postate pe platformă conform ghidurilor interne. În acest fel, utilizatorii vor putea primi informațiile potrivite atunci când caută un anumit produs.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    ♣ Examinarea unui rand de pagini de magazine trimise de agenți de publicitate (mărci) pentru a fi verificate și aprobate sau respinse pe baza politicii Magazinelor 24/7.
    ♣ Verificarea relevanței limbii și actualizarea pentru învățarea automată.
    ♣ Răspunsul la întrebările legate de operațiunile de mai sus din partea părților interesate
    interne.

    In principal, este o activitate de back office unde e necesara cunoasterea limbii engleze la nivel CONVERSATIONAL (deoarece training-ul si platforma sunt in engleza) si a uneia dintre limbile enumerate: Italiana / Franceza / Germana / Portugheza / Turca / Poloneza / Suezeda.

    Alte informatii

    Programul este in ture (primele 6 luni este remote, apoi se lucreaza de la sediu) :

    ♣ 6:00 am – 3:00 pm
    ♣ 7:00 am - 4:00 pm
    ♣ 8:00 am – 5:00 pm
    ♣ 2:00 pm – 11:00 pm
    ♣ 3:00 pm – 12:00 pm
    ♣ 4:00 pm – 01:00 am

    Beneficii:

    ♣ Pachet medical privat;
    ♣ Tichete de masă;
    ♣ Acces la programe de wellness;
    ♣ Zile suplimentare de vacanță;
    ♣ Reduceri pentru parteneri;
    ♣ Salariu atractiv (difera in functie de nivelul de limba);
    ♣ Oferte de munca stabile - contract de munca;
    ♣ Lucrați într-un mediu multicultural;
    ♣ Training-uri diverse (inițiative, soft skills);
    ♣ Posibilitate de dezvoltare.

    Locatie: Bulevardul Dimitrie Pompeiu 5-7A, București

    In cazul in care ti-am trezit interesul, te incurajez sa aplici sau sa imi scrii pe Whatsapp la nr. +40 736 385 094 .