Contabil

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 30.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    Candidatul potrivit:

    -Studii superioare in domeniul economic/financiar-contabil/domenii conexe;
    -Experienta profesionala pe o pozitie similara/intr-o companie multinationala, minim 3 ani;
    -Cunostinte lb. engleza – nivel avansat – obligatoriu;
    -Cunostinte de operare PC, program SAP, cunoasterea pachetului Microsoft Office – nivel mediu-avansat;
    -Abilitati de lucru cu date numerice/statistice/raportari;
    -Abilitatile de comunicare, relationare, organizare si prioritizare a sarcinilor, precum si atentia la detalii fac parte din bagajul candidatului;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    •Aplicarea politicii contabile si a principiilor de integritate financiara
    - se asigura ca toate deciziile contabile sunt consultate, evidentiate, documentate si aprobate in conformitate cu cerintele Politicilor Contabile si Delegarilor de Autoritate;
    - supravegheaza si valideaza raportarea pentru entitatile locale;
    - impreuna cu echipa BP ofera suport proceselor financiare cheie;
    •Raportare financiara
    - transmiterea datelor/controalelor de validate la timp – respectand cerintele de raportare ale grupului;
    - atributii de raportare financiara/contabilitate/control/in caz de nevoie raportare statutara si fiscala;
    - supravegherea si semnarea bilantului;
    •Cadru de control si risc
    - ofera suport managerului de contabilitate, raportare si control – agenda de control;
    - ofera suport asupra procesului relevant de diligente necesare pentru entitatile locale – se asigura ca toate cerintele relevante sunt indeplinite;

    Alte informatii

    Beneficii si alte informatii:
    - Program de lucru:
    Luni-Vineri: interval orar 09:00-17:30 (30 min pauza masa);
    - Contract pe perioada determinata – 2 ani (24 luni), cu posibilitatea de a ramane in cadrul companiei;
    - Pachet salarial net: 4500-4600 lei;
    - Tichete de masa: 15 lei/tichet;
    - Al 13-lea salariu;
    - Asigurare medicala Allianz Tiriac;
    - Abonament la sala;
    - Zile de concediu platite aplicand coeficient de 1.5.