Analist Retenție Clienți - E.ON Servicii Clienți

Angajator: Crosswork
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 07.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Crosswork este o companie de recrutare la nivel national, cu birouri in Bucuresti si Iasi, ce ofera atat servicii de recrutare cat si de munca temporara si administrare de personal.

    Cerinte

    • Capacitate de analiză şi sinteză;
    • Bune abilități de comunicare și negociere;
    • Atenţie la detalii;
    • Deschidere şi spirit de iniţiativă;
    • Studii superioare în curs de finalizare sau finalizate.

    Responsabilitati

    - Dezvoltă şi menţine relaţii foarte bune cu clienţii existenţi şi potenţiali, care să inducă un nivel foarte bun al retenţiei clienţilor în portofoliul companiei;

    - Aprofundează cunoştinţe temeinice vizând caracteristicile portofoliului de produse şi servicii destinat segmentului Mass Market, în scopul înţelegerii nevoilor clienţilor;

    - Efectuează analize şi investigaţii ale portofoliului, menite să indice zonele cu risc de pierdere a clienţilor;

    - Răspunde cererilor de schimbare a furnizorului folosind tactici şi metode agreate de convingere a acestora de a păstra relaţia contractuală cu compania.