Analist Retenție Clienți - E.ON Servicii Clienți
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Crosswork active.Vezi toate job-urile Analist Retenție Clienți - E.ON Servicii Clienți active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Crosswork |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Crosswork este o companie de recrutare la nivel national, cu birouri in Bucuresti si Iasi, ce ofera atat servicii de recrutare cat si de munca temporara si administrare de personal.
Cerinte
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Bune abilități de comunicare și negociere;
• Atenţie la detalii;
• Deschidere şi spirit de iniţiativă;
• Studii superioare în curs de finalizare sau finalizate.
- Dezvoltă şi menţine relaţii foarte bune cu clienţii existenţi şi potenţiali, care să inducă un nivel foarte bun al retenţiei clienţilor în portofoliul companiei;
- Aprofundează cunoştinţe temeinice vizând caracteristicile portofoliului de produse şi servicii destinat segmentului Mass Market, în scopul înţelegerii nevoilor clienţilor;
- Efectuează analize şi investigaţii ale portofoliului, menite să indice zonele cu risc de pierdere a clienţilor;
- Răspunde cererilor de schimbare a furnizorului folosind tactici şi metode agreate de convingere a acestora de a păstra relaţia contractuală cu compania.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Quality Engineer Aplica fara CV | |
Asistent de Proiect - Targul Mures Aplica fara CV | |
Consultant vanzari - Amanet si Schimb Valutar BUCURESTI, Sibiu, Targu Mures, |
Raporteaza eroarea la