Agent suport operational

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Adecco Resurse Umane recruteaza Agent suport operational pentru unul dintre clientii sai, un principal furnizor de curierat.

    CERINTE

    - Diploma Bacalaureat;
    - Cunostinte engleza - nivel mediu;
    - Spirit de echipa, atentie la detalii;
    - Abilitati utilizare PC (navigare internet, MS Office);
    - Preferabil experienta in industria de transporturi/curierat, aria de dispecerat.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI

    - Verifica exceptiile din sistem si incearca sa rezolve proactiv cat mai multe din situatii pentru livrarea in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare, actualizand sistemul cu statusurile corespunzatoare;
    - Corda suport curierilor: cauta nr. de telefon si adrese pentru destinatari pesoane juridice;
    - Actualizeaza transporturile pe masura ce primeste instructiuni de la origine;
    - Monitorizeaza cazurile primite in sistem si actioneaza conform instructiunilor ;
    - Transmite instructiunile (detalii de contact corecte, retur, abandon etc) primite in sistem catre colegii din tara;
    - Tine legatura cu departamentul vamal pentru rezolvarea proactiva a situatiilor de nelivrare pentru expedierile eliberate din vama;
    - Raspunde la emailuri referitoare la expedierile nelivrabile;
    - Pregateste retururile de expedieri nelivrabile (fara vama);
    - Receptioneaza retururile din tara, actualizeaza sistemul si le depoziteaza in locatia desemnata pentru colegii de la Data Entry;
    - Informeaza curierii in cazul in care se folosesc gresit statusurile de nelivrare.

    Alte informatii

    BENEFICII

    - Contract de munca
    - Program de lucru 8 ore, in 2 schimburi + weekend-uri
    - Asigurare medicala
    - Salariu atractiv
    - Tichete de masa: 15 Ron
    - Transport asigurat / decontat

    LOCATIE : OTOPENI