Administrator operatiuni vamale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Administrator operatiuni vamale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte


    Adecco Resurse Umane recruteaza Administrator operatiuni vamale pentru unul dintre clientii sai, un principal furnizor de curierat.


    Cerinte:

    - Preferabil studii medii finalizate (diploma Bacalaureat)
    - Cunostinte de limba engleza (mediu)
    - Cunostinte operare calculator (in special Excel)
    - Cunoasterea sistemului vamal si a legislatiei vamale (reprezinta avantaj)
    - Spirit de echipa, acuratete si atentie la detalii

    Responsabilitati


    Responsabilitati:

    - Asigura suport pentru intocmirea dosarului catre declarantul vamal
    - Avizeaza clientii de sosirea transporturilor
    - Solicita clientilor documente, informatii necesare realizarii in bune conditii a formalitatilor vamale
    - Asigura conformitatea cu procesele si procedurile companiei, plus cu legislatia vamala
    - Se asigura de obtinerea aprobarilor necesare pe parcursul proceselor
    - Reprezinta compania in fata autoritatilor vamale
    - Monitorizeaza fluxul declaratiilor vamale pana la obtinerea “liberului de vama”
    - Se ocupa de obtinerea vizelor de la autoritatile vamale sau alte entitati implicate in procesul de vamuire

    Alte informatii


    BENEFICII:

    - Contract de munca
    - Program de lucru L-V, 8h
    - Asigurare medicala
    - Salariu atractiv
    - Tichete de masa: 15 Ron
    - Transport asigurat / decontat



    LOCATIE : OTOPENI

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)