Customer Specialist with German

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare
    • Experienta minima preferata de 1 an în domeniul Servicii Clienți, de preferință cu expertiză pe administrare de contracte
    • Dornic de a învăța și de a lucra într-o echipa in schimbare si dezvoltare
    • Orientat spre client și acțiune
    • Abilitati de comunicare si de lucru in echipa
    • Sa cunoasca limba engleza si limba germana la nivel avansat

    Responsabilitati

    Faceți parte din echipa de gestionare a comenzilor (OMT) responsabilă pentru livrarea tuturor aspectelor legate de administrarea comenzii. Respectați procesele și verificarile de business pentru a oferi serviciul „cel mai bun” pentru clienți și îndeplinirea gestionării comenzilor.

    Responsabilitati:
    • Rezervare cu success, în timp util și gestionarea ciclului de viață a tuturor comenzilor de produse
    • Generați comenzi de vânzare standard; Comenzi de garanție; Comenzi RMA
    • Configurarea și gestionarea datelor de bază ale clienților
    • Expeditează (lucrează cu planificarea, producția, ingineria, producția, lanțul de aprovizionare și clientul)
    • Rezolvarea problemelor logistice de ieșire și returnare